Katsooko joku noita Ylen Aamutv tai Puoli seitsemän ohjelmia?
Miks mua rasittaa ne tosikovaa, käännän heti kanavaa? Ei radiostakaan tule noin tylsiä keskusteluohjelmia?
Kommentit (11)
Jos katson aamulla TV:tä, niin Yleä.
Mulla on nyt äitiyslomalla ollessa aamuisin nimenomaan Yle 1 auki. Aamu-tv ja puoliseitsemän on kuuntelussa taustalla ja Tohtori Intiasta tulee sopivasti imettämisen aikana :)
Monesti kuuntelen vielä paikallisuutiset jos olen sisällä.
Ei noita voi niputtaa yhteen. Puoli seitsemän on tarkoitettukin ihan hömpäksi löpinäksi. Sen sijaan ylen aamussahan on vaikka mitä kiinnostavaa ajankohtaisista aiheista.
Ja ap:ta ärsyttää myös se Ruben Stillerin keskusteluohjelma, tai siis se pakollinen suomalaisten haukkumis osuus. Ennen tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
En katso yleä.
Minä en puolestani mitään muuta katsokaan. En voi sietää mainoksia. Ja niitähän on kohta puolet ajasta muilla kanavilla.
Toiseksi laadukkaimmat asiaohjelmat (niin sisältö kuin toimittajien ammattitaito) tulevat yleltä. Pidän myös kotimaisesta draamasta ja korkeatasoista sarjoista ja niitä voi seurata lähinnä vain ylellä.
Ja se jokaperjantainen pakollinen rasismikeskustelu ennen Hercule Poirottia, argh!
Minä katson ja ylipäänsä katson pelkkiä ylen kanavia koska vihaan mainoksia.
Kolmoselta ei tule kuin roskaa. Yle on ykkönen!
Kyllä mielelläni maksan sen pienen veron, joka Ylen ylläpidosta maksetaan. Erinomaisia dokumentteja jatkuvasti, kiinnostavia tiede- ja luonto-ohjelmia, päivänpolttavia aiheita ajankohtaisesti. Parhaimmat asiantuntijat ja huippupoliitikot.
Minun puolestani tällaiset Livit ja muut Jimit saisivat lopettaa. Kohenisi koko kansakunnan sivistystaaso kertaheitolla, kun ei tarjottaisikaan ala-arvoista roskaa.
Mutta tämä aluksi mainittu Puoli seitsemän on sietämättömän tyhmä ohjelma. Silloin tällöin saattaa olla joku vähän fiksumpi vieras, joka pelastaa konseptin, mutta harvoin.
Mä katson