lapsilla 11v ikäero!!
sain ensimmäisen lapseni siis 2004 itse olin 19vuotias silloin. Vuosi poikani syntymän jälkeen, silloinen mieheni ja pojan isä menehtyi auto-onnettomuudessa. 7vuotta elin poikani kanssa kahden, kunnes tapasin uuden miehen, Englantilainen oikein hurmaava ja ihana mies. Muutimme yhteen ja menimme naimisiin ja muutimme Englantiin, ja nyt, olen taas raskaana. Poika on siis tällä hetkellä 11v, ja itse 30v ja raskaana olen, taas. Olen miettinyt aborttia lasten suuren ikäeron takia, mutta mies ei hyävksy sitä. Hänellä siis ei lapsia ole ja kyllä minäkin tämän vauvan pitää haluaisin, mutta 11v ikäero... ja muutenkin itselläkin sitä ikää on jo sen kolmisenkymmentä, kestääkö kroppa viellä tässä vaiheessa uutta vauvaa, tai onko muita joiden lapsilla yli 10v ikäerö?
Kommentit (9)
Täh?? Mun esikoisella ja kuopuksella on ikäeroa 14 vuotta, itse olin 39 kuopuksen syntyessä. En nähnyt asiassa ongelmaa silloin enkä nyt.
Mikä siinä ikierossa muka niin hirveää on? Äitini tais olla 34 kun sai mut, eka ja ainoa lapsi. Ihan hyvin hän kesti. Poikas ihan varmasti on iloinen, koska kuka nyt ei pitäisi uudesta siskosta/veljestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla provo, eikös vaan :)
No tottakai on. Noin nuori mutsi vieläkin, ja 11 vuotta ei edes ole iso ikäero. Mun veljet on mua 13 ja 14 vuotta nuorempia, so fucking what?
Onko tämä kopioitu jostain? Harvinaisen vanhahtavaa kirjallista tekstiä.
Joka tapauksessa, *yleisö haukkoo henkeään* .... kolmikymppinen saattaa juuri ja juuri pystyä vielä lisääntymään, vaikka usein luullaankin että kaikki seksiin liittyvä kuuluukin vain alle 21v ihmisille.
Mun sisarukset on 17 ja 14 vuotta vanhempia ja ihan ollaan pärjätty. Juu ja samat vanhemmat😊
On sitä isompiakin ikäeroja. Kolmekymppinen, no jaa, en ole kuullut etteikö jonkun kroppa tuollaisen iän takia kestäisi raskautta. Jos ei tuonikäisenä kestä, niin kyseessä on silloin muut syyt ja kannattaa konsultoida lääkäriä, jos on jotain syytä epäillä ettei itsellä kestä. Kuuntele sydäntäsi.