Kuinka vanhana teininne alkoi seurustella ja miten saitte
Kommentit (9)
Minun poikani alkoi vasta seurustelemaan ja hän on 38-vuotias.
Tyttö 14 ja poika 15 vuotiaina. Aika pian kuulin molemmista heiltä itseltään.
Tytär kyllä alkoi seurustella, meni naimisiinkin ja nyt kaksi lastenlasta meillä.
Pojat 31v ja 26v eivät sen sijaan ole koskaan seurustelleet. On niillä omat asunnot, mutta äidin nurkissa pyörivät.
16-vuotiaana. Mies löysi heidät keittiöstä pussailemasta, nuoret eivät siis tienneet miehen olevan kotona.
Ensimmäisen kerran 14 vuotiaana, kertoi itse ja toi pojan näytille. Suhde kesti 6kk.
Toisen kerran 15 vuotiaana, kertoi ja toi pojan näytille, tämäkin suhde kesti 6kk.
Toistaiseksi viimeinen suhde alkoi 16 vuotiaana ja on kestänyt nyt viisi vuotta. Tästäkin kertoi itse ja toi pojan näytille.
Mulla on aina ollut hyvät välit tyttäreeni ja asiasta kuin asiasta keskusteleminen on ollut helppoa. Ja kaikki vävykokelaat ovat olleet fiksuja tapauksia.
Nuoremmat ovat nyt 17 ja 13, eikä kumpikaan ole vielä seurustellut, tai ainakaan kertonut seurustelevansa.
6
25-vuotiaana ja itse kerroin äidille. Se oli äidin vika, että vasta niin myöhään. Hän sai minut pelkäämään (ja häpeämään) seksiä. En kyennyt siihen, siksi minulla ei voinut olla poikaystävääkään.
16-vuotiaana ja tulivat yhdessä kertomaan, kun olivat olleet joitakin viikkoja yhdessä.