Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten äitien kohtelu

Vierailija
18.12.2015 |

Ahdistavaa mennä ruokaostoksille lasten kanssa, kun 50+ nainen saattaa milloin tahansa hyökätä kulman takaa ojentamaan, mitä kaikkea teen väärin kuten lapsi on liian kaukana tai jos jompikumpi itkee hetken jotain tai jotain muuta aivan älytöntä. Ihan tarpeeksi haastetta kerätä kaupassa sopivanhintaiset ostokset, pitää lapset tyytyväisenä ja ehtiä ajoissa pois kaupasta. Nykyisin kauppareissut 2 ja 4 vuotiaiden kanssa hoituu ihan hyvin verrattuna vuoden takaiseen, mutta silti vielä joku haluaa pilata ne. Ja ärsyttää, kun nämä matamit käy ärsyttää itseäni niin paljon. Ja itse olen nuoren näköinen 30-vuotias. Muuta syytä en keksi, miksi ne minua kiusaa kuin sen, että näytän nuorelta ja varmaan luulevat teiniäidiksi, joka ei osaa hoitaa lapsiaan. Mietin vain, miten paljon oikeasti teiniäidit saa paheksuvia kommentteja ihmisten ilmoilla. Onko kanssakärsijöitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, sain lapsen 19-vuotiaana eikä ikinä olla tultu ojentamaan, neuvomaan tai muutenkaan mitenkään kommentoimaan. Olen mielestäni aina näyttänyt ihan ikäiseltäni. 

Kuulostaa oudolta.

Vierailija
2/9 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin otsikon perusteella vähän erilaista tekstiä, mutta itse sain lapseni 22-vuotiaana (ja näytin hyvinkin ikäiseltäni). Kerran kaupassa valitessa hedelmiä eräs vanhempi nainen alkoi puhumaan "ei kai toi lapsi ole sinun? Kun sähän näytät ihan koulutytöltä vielä. Joltain 15-vuotiaalta." Vi***taa vieläkin tuo tapahtuma. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä vähän epäilen. Minä sain ensimmäisen lapsen 18-vuotiaana, enkä ole kyllä vastaavaan törmännyt.

Vierailija
4/9 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä oon jotenkin helposti lähestyttävä, niin ihmiset purkaa jotain. Ei mua haittaa jos komentoidaan että onpas nuorella tytöllä jo kaksi lasta, mut jos se sanotaan ikävään tapaan niin alkaa kyllä ärsyttää. Tai sit mä vaan teen koko ajan jotain väärin, enkä ite vaan tajua. -ap

Vierailija
5/9 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tyttäreni 20-vuotiaana. Nyt olen 21 ja näytän aikalailla juuri ikäiseltäni. Ikinä en ole tuollaisia kommentteja keltään saanut, mutta sen olen huomannut että osa vanhemmista ihmisistä (sanotaan vaikka 50-70-vuotiaista) katsoo välillä todella pistävästi ja suorastaan paheksuvasti meitä. Johtuneekohan juurikin iästä kun kuitenkin ihan asiallisesti pukeudutaan eikä olla mitään alkoholisteja yms. Ja kerran yksi pappa tuli kysymään kun tyttö nukkui kaupassa autonistuimessa että onko tuo nukke vai ihan aito. :D

Vierailija
6/9 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä oon jotenkin helposti lähestyttävä, niin ihmiset purkaa jotain. Ei mua haittaa jos komentoidaan että onpas nuorella tytöllä jo kaksi lasta, mut jos se sanotaan ikävään tapaan niin alkaa kyllä ärsyttää. Tai sit mä vaan teen koko ajan jotain väärin, enkä ite vaan tajua. -ap

Etkä tee koko ajan väärin! :) Koita kestää hölmöjä arvostelijoita

t. Toinen äippä

Vierailija
7/9 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain tyttäreni 20-vuotiaana. Nyt olen 21 ja näytän aikalailla juuri ikäiseltäni. Ikinä en ole tuollaisia kommentteja keltään saanut, mutta sen olen huomannut että osa vanhemmista ihmisistä (sanotaan vaikka 50-70-vuotiaista) katsoo välillä todella pistävästi ja suorastaan paheksuvasti meitä. Johtuneekohan juurikin iästä kun kuitenkin ihan asiallisesti pukeudutaan eikä olla mitään alkoholisteja yms. Ja kerran yksi pappa tuli kysymään kun tyttö nukkui kaupassa autonistuimessa että onko tuo nukke vai ihan aito. :D

Ohis, mutta meidänkin tytöstä on usein sanottu että on ihan kuin nukke, varsinkin kesällä kun oli nätit mekot ja hellehatut päällä. Usein varsinkin vanhemmat naisihmiset pysähtyy päivittelemään. En pane pahakseni, sööttihän tuo kieltämättä on. :)

Vierailija
8/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli välillä kommentoida. Silloin kun äiti kokoajan komentaa ja on ikävä lapsille. Ihmettelee vielä miksi lapset provosoituu...

Kauppareissun ja elämän voi hoitaa myös hyvällä mielellä. Silloin lapsetkin toimii hyvin

Vierailija
9/9 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikää katso. Toiset ojentaa koska ovat sellaisia jotka työntää nokkansa joka asiaan ja musta pahempia on pienten lasten äidit jotka kuvittelee olevansa itse niin hyviä.

Olen siis 50v. ja en puutu muiden asioihin enkä ojentele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi