Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autossa on hometta

Vierailija
18.12.2015 |

Kelpaako enää edes varaosiksi? Kaatopaikalleko suoraan? Ei ole siis mikään kallis peli...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran säilytyksessä auto homehtunut mm turvavöistä. Pestiin homeenpoistoaineella ja jatkoin käyttöä.

Vierailija
2/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin siitä joka osa homeessa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa kiva puutarha takapenkillä.

Vierailija
4/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ilmoilla auton ei varmasti tarvitse seistä montaa viikkoa kun jo turvavyöt homehtuvat. Onneksi se ei tartu tuohon tekokuituun kovin lujasti kiinni vaan lähtee pois lähes millä tahansa pesuaineella, itse olen joskus puhdistanut lasinpesusprayllä. On olemassa myös verhoilunpesuspraytä jos haluaa hienostella tai jos homepilkkuja on vaikkapa penkeissä.

Vierailija
5/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homepilkkuja ratissa, penkeissä jne. Mulla noi auton verhoilut on semmoista "huokoista", samettimaista. Mistä sen sit tietää lähteekö home tarpeeksi?

Vierailija
6/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä taida oikein tietää muuten kuin kokeilemalla. Verhoilunpesuainetta vain peliin ja muutama imurointi niin kyllä luulisi lähtevän. Olisi ehkä hyvä jos sinulla olisi auton imurointiin oma imuri, jota käytät ainoastaan ulkona ettet levitä hometta myös asuntoon. On myös olemassa firmoja, jotka tekevät autojen sisäpuhdistuksia, en tiedä heudän taksojaan, mutta ainakin heillä on pykälän verran kovemmat aineet kuin mitä meille marketissa myydään.

Vierailija
7/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin vaihdossa ihan ok summa, koska ei autoliike sitä huomannut. Mulla parantui vuoden kestänyt poskiontelotulehduskierre siihen autonvaihtoon. Ilmastoinnin kondenssivesi tiputti matolle, siitä se varmaan tuli.

Vierailija
8/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autolla ei ajeta säännöllisesti näillä keleillä, kannattaa auton sisällä pitää kosteudenpoistajia. Esim. biltema myy edullisia, venekäyttöön tarkoitettuja kosteudenpoistajia. Vanha konsti on laittaa kissanhiekkaa nilkkasukkaan ja sitten muutama semmoinen autoon. Pysyy homeet poissa.

Vierailija
9/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos autolla ei ajeta säännöllisesti näillä keleillä, kannattaa auton sisällä pitää kosteudenpoistajia. Esim. biltema myy edullisia, venekäyttöön tarkoitettuja kosteudenpoistajia. Vanha konsti on laittaa kissanhiekkaa nilkkasukkaan ja sitten muutama semmoinen autoon. Pysyy homeet poissa.

Toimiikos siinä ihan tavallinen kissanhiekka? Olen jostakin lukenut, että sen pitäisi olla jotakin silikaattia tms.

Vierailija
10/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto kyseessä????

Vierailija
11/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda octavia 2010 , aivan homepesäke.

Vierailija
12/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs autosi on Scoda Octavia 2010 jossa on ainoana vikana homepilkkuiset penkit ja ratti? 

Missäpäin suomea? Voitko myydä auton?

Vierailija
13/14 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärillien kuivaa savea imee kosteutta ja luovuttaa kun kuivuu. Paljon parempi kuin kosteudenpoistajat

Vierailija
14/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa ja voin myydä, kerrohan jos vielä kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi