Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni ja uusi mies ystävystyivät :'(

Vierailija
18.12.2015 |

Olin miehen kanssa viihteellä, ja törmättiin siellä exääni (erottiin puoli vuotta sitten, ex on vielä sinkku). Ajattelin vähän hehkuttaa uutta onneani kostoksi kun ex niin paskasti mua kohteli. Ajattelin että mies ylpeänä näyttäisi tälle kuka mun kanssa nyt on. Paskanmarjat, alkoivat vaan puhua jostain vitun musiikinteosta! En edes tiennyt että miestä kiinnostaa sellainen! Vedin miehen mukaani ja tilattiin juotavaa. Kun kävin vessassa, en nähnyt miestä mistään, kunnes löysin hänet.. exäni seurasta! Nauroivat kippurassa jollekin kuin vanhat tutut! (minulleko??) Se ilta meni pilalle, mies ei ole suostunut kertomaan puhuivatko minusta, ja väittää että exäni on hyvä tyyppi!! Miksei mies tajua miten se minua loukkaa? Minun kiusallako ex esitti hyvää jätkää että saisi uuden mieheni puolelleen? Kihisen raivosta niin etten tiedä mitä tekisin. Ex on ex, en halua sitä enää elämääni, miten oma mies voi olla niin ajattelematon!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä exäsi on ihan hyvä jätkä?! Parisuhde kuitenkin on aina kahden kauppa, jossa tulisikin miettiä olisiko kummassakin vikaa? Simo Silmua lainaten...sitä saa mitä tilaa.

No esim. sängyssä täysi pervo, hyi! ap.

Tuskimpa nyxäsi hänen kanssaan kuitenkaan sänkyyn on menossa, joten hänen silmissään se ei hyvä jätkä-pisteitä juuri laske.

VAIKKA ON PERVOILLUT OMAN NYKYISEN RAKKAAN PÄÄLLÄ!! TURPIIN SITÄ PITÄISI VETÄÄ!!

Mitäpä se nyksälle kuuluu, mitä ap ja exänsä ovat kammarissaan aiemmin pervoilleet.

Kaveeraisitko itse ihmisen kanssa jonka puolisosi ennestään tuntee ja sinä et, ja puolisosi pyytäisi sinua olemaan kaveeraamatta koska se loukkaa häntä?

Riippuu siitä miksi se loukkaa häntä. Jos syy olisi jokin sellainen, jota ei kaveriltaan sietäisi (esim. väkivaltaisuus tms) niin en. Jos taas kyse olisi vain puolison omista neurooseista niin kyllä, mutta omalla ajallani, en puolison seurassa.

Vierailija
22/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä exäsi on ihan hyvä jätkä?! Parisuhde kuitenkin on aina kahden kauppa, jossa tulisikin miettiä olisiko kummassakin vikaa? Simo Silmua lainaten...sitä saa mitä tilaa.

No esim. sängyssä täysi pervo, hyi! ap.

Määrittele täysi pervo...

Ja kumpi olikaan tyhmempi toistaan...käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja. Ei kukaan siellä sängyssä yksin ole. (parisuhde seksissä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Niin meilläkin. Tehdään usein yhteisiä reissujakin, jossa mukana nykyinen aviomieheni ja tyttäreni isä.

Vierailija
24/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskanmarjat, alkoivat vaan puhua jostain vitun musiikinteosta! En edes tiennyt että miestä kiinnostaa sellainen!

Missä kaupungissa asutte? Liittyisin mielelläni miestesi musantekoremmiin jos tämä tarina totta on :) M21

Vierailija
25/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tykkää tehdä musiikkia yhdessä niin siinä ei naisilla ole mitään sananvaltaa.

Vierailija
26/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit katsoa eilisen kotimaisen elokuvan ja siitä se ajatus sitten lähti?

En katso suomalaisia elokuvia. Kyse on parikymppisistä ihmisistä! ap.

No tämä kertookin paljon. Tällaista paskaa ei kirjoita kuin joku keskenkasvuinen teiniprinsessa. Vaikka tarina onkin provo, niin voin kyllä hyvinkin uskoa, että näin voi hyvinkin tapahtua. No ehkä siinä tilanteessa kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, että missä se vika piilee :)

Vierailija
27/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne tykkää tehdä musiikkia yhdessä niin siinä ei naisilla ole mitään sananvaltaa.

AP pelkää että nykyinen mies saa bändäreitä :D

Vierailija
28/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei suostu kertomaan, puhuivatko he sinusta, he todennäköisesti puhuivat sinusta eikä keskustelun sisältö ollut mitenkään mieltä ylentävää. 

Epäilen että 90% varmuudella vaginan todettiin olevan kokoa xxl :(

Olen hoikka ja timmi! ap.

No yleensä tuollaisilla on iso pillu.

Vierailija
29/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mitä se ex oikein teki sängyssä, jos sen takia olet vihainen uudelle miehellesi :D

Vierailija
30/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on homoi

Vierailija
31/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on homoi

Joo, tulivat siihen tulokseen että ap on niin surkea sängyssä että parempi olla vaan keskenään.

Vierailija
32/32 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko vaan kiinnostaa et missä kotimaisessa elokuvassa on käynyt näin?

Mun nyxän exä on ihan ok, ollaan väleissä. Siitä en tykkäis jos nyxä alkais hengailee mun exä mutta tää siksi et tää ex on todella väkivaltainen. Kaikki me ollaan jonkun exiä 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän