Mitä tehdä kun naapuri tuijottaa ja tarkkailee liikaa?
Tässä alueellamme asuu eräs henkilö , jolla on ilmeisesti hieman ongelmia elämänhallinnassaan. Hän seisoo usein omakotitalomme nurkillla ja katselee avoimesti pihallemme ja tuijottaa ikkunoihin. Ei lähde pois vaikka pyytää vaan änkyttää että hänellä on oikeus seistä siinä. Se on vain todella häiritsevää ja perheenjäsenet ahdistuvat. Koira haukkuu koska hän seisoo portilla ja tuijottaa sitä,eikä ymmärrä kun hänelle sanoo että koiraa ärsyttää jos sitä tuijottaa. Kertoo myös itse että katselee koiraa ikkunasta kun emme ole kotona ja koira kuulemma haukkuu hänelle joten hän yrittää puhua lasin läpi sille jotta rauhoittuisi! Voisin kuvitella etä meidän omia naapureita alkaa häiritä se että koira haukkuu tämän takia.
Mitä voi tehdä? Ei haluttaisi sanoa pahasti kun vaikuttaa siltä ettei hän ymmärrä. Mutta alkaa todella häiritä elämää tällainen. Seisoskelee usein muutenkin iltaisin ja jopa öisin siellä tiellä yksinänsä. Talo jossa asumme on ihan tavallinen omakotitalo rauhallisella alueella. Aidattu ym. Seisoo siis tietääkseni vain portin ulkopuolella,ei kai ole tullut itse pihaan.. Ei vissiin tee mitään laitontakaan siis.
Kommentit (22)
Ihme ettei ketju ole poistunut. Itse tiedän kuinka raskasta se on kun esim kytätään.
Meillä esim naapuri (opettaja) irvistelisi pihaltaan kun ajoimme autolla ohi.
Sitten on syytä huolestua kun tarkkailija seisoo keskellä yötä sängyn päädyssä tai löytyy kyyristelemässä kylpyhuoneesta kun menet yöpissalle.