Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalan runsaat kuukautiset, kohtalotovereita?

Vierailija
13.02.2006 |

Olen ihan hukassa näiden menkkojen kanssa=(

Neljäs lapsi on nyt 7kk ja neljännet menkat menossa. Muiden lapsien jälkeen menkat olleet normaalit, toisen lapsen jälkeen jopa niukemmat, mutta nyt on padot auki.

Ensimmäinen vuotopäivä on vielä siedettävä, mutta toinen ja kolmas päivä menee vessassa istumiseksi, en uskalla kotoa poistua ku vuotaa niin kauheesti! Neljäs päivä on ensimmäisen kaltainen normaali ja sit loppuvat kun seinään. Kaikeksi inhottavuudeksi nuo kaksi kamalaa vuotopäivää osuu aina viikonloppuun, nyt siis menkat ja jouduin lauantana siskon tupareista jäämään kotiin=( Samoin ilmeisesti peruutan neljän viikon päässä häämöttävän teatterireissun saman vaivan takia!

Voiko tää vielä muuttua vai onkohan jo pysyvä olotila kun synnytyksestä on jo tuonkin verran aikaa? Lapsia meille ei enää tule enkä tarvitse ehkäisyäkään (mies steriili, hormonit ei sovi).

Onko kellään muulla asiat näin surkeasti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa runsaat kuukautiset. Ja ne kestää viikon! Joudun käyttämään superplus tamppoonia sekä imukykyistä sidettä yhtä aikaa. Ja vessaan tunnin välein. Sitten kun nousee tuolilta ylös, tunnen kun painava satsi valahtaa alas ja sitten jalat ristissä vessaan... Ankeeta ja aneemista!

Vierailija
2/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myomat tekee kuukautisista todella runsaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan saa olla vessassa vaihtamassa.

Vierailija
4/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauheeta. koko ajan saa pelätä että tulvii yli siteistä. Nyt ekat menkat hormoonikierukan laiton jälkeen mutta ei ainakaan nyt vielä ole paljoa niukemmat mitä ennen kierukkaa. toivottavasti seuraavat on jo niukemmat. ainakin edellisen kierukan aikana vuodot oli tosi niukat.

Vierailija
5/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ibuprofeiini (särkylääke) vähentää vuotoa huomattavasti. En tiedä mihin perustuu mutta kaksi ibumaxia, buranaa yms aamuulla ja kaksi illalla ja vuoto vähenee. Minulla toimii ainakin ERITTÄIN hyvin, vuoto väheni yli puolella

Vierailija
6/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsalaukku, ja se on sit menoo. Burana&Co on just se lääke kun tappaa useamman sata suomalaista vuodessa.

Vierailija
7/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö ei ole jatkuvaa, pitkä tauko aina välissä.

Vierailija
8/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tulvii...

Vierailija
9/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken lisäksi siis on tuo endometrioosi. Sitten kun tiedän, että ei tule lapsia (vaikea päätös). Saavat kaivaa munasarjat ja muut ulos jotta loppuisi tämä. Olen vuotanut useita kuukausia putkeen. (Olen lääkärin tarkkailussa).

Vierailija
10/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen lapsen syntymän jälkeen laitettu hormonikierukka. Aivan käsittämätön fiilis kun nyt ei ole kuukautisia ollenkaan kun niistä oli ensin saanut kärsiä vuosikymmeniä.

Vierailija
11/11 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan loppuu tuokin vaiva :-)

t. kohtalotoveri!