Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa (suu)seksiin

Vierailija
17.12.2015 |

Sain synnytyksessä III-asteen repeämät enkä todellakaan ole halunnut edes ajatella seksiä suunnilleen lainkaan. Aluksi hyvin pitkään repeämän vuoksi mutta sen jälkeen siksi, että imetän ja olen kiinni vauvassa koko ajan. Mieheni on kuitenkin alkanut vaatia seksiä yhä painokkaammin niin, että se on jo suurin ahdistukseni syy. Hän vaatii suuseksiä ja tulee kiukkuiseksi ja ärsyttäväksi kun ei sitä saa. Lisäksi hän on koko ajan minussa kiinni - läpsii, tarraa, pitää kiinni, halaa väkisin jne ja tämä ahdistaa. Tuntuu kuin hänkin olisi vauva joka roikkuu minussa.

Tästä mielentilasta käsin en vain pysty alkamaan edes yrittää seksin harrastamista. "Seksi" on pakollinen suuseksi miehelle kun ehdin, ehkä kerran viikkoon, ja sitten puolen viikon päästä taas puoli viikkoa ahdistavaa vonkumista.

Parisuhteemme on muuten hyvä. Mies tekee kotitöitä, on vauvan kanssa ja meillä on yhdessä yleensä mukavaa. Vauva vain nukkuu tissi suussa (ja saa nukkuakin) joten minulla ei ole aikaa olla itseni ja minua ahdistaa miehen roikkuminen ja "räpeltäminen" jopa silloin, kun vauva on sylissäni tai roikkuu lahkeessa kiinni.

Mitä minun tulisi tehdä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi