Mies sai minulta itsesäälillä
Ensinnäkin mies oli aikamoinen suutelija. Kuolasi suunympärystäni märillä löysillä huulilla, niin että hädissäni sanoin "kaulalle, kaulalle! suutele mua kaulalle!" Sitten, kun tuo tilanne rauhoittui niin sanoin, että onkin tästä lähdettävä. Kun olin jo hyvää vauhtia lähdössä, mies sanoi, että hänestä ei kukaan välitä. Ei se, eikä tämä eikä tuo etkä sinäkään.. No minulla on varmaan joku ressukoille varattu pehmeä paikka sydämessäni ja sanoin, että jos nyt sitten jäisin. Ja annoinhan minä sille. Nyt on kamala morkkis ja olen melkein itsetuhoinen, koska minähän olen vain täysin manipuloitavissa oleva kynnysmatto (eikä tämä ole ensimmäinen kerta)... Harrastan jopa säälistä seksiä miehen kanssa, jota en edes halua. En tiedä tarvitsisinko ammattiauttajan apua vai olenko vain tyhmä. n25
Kommentit (17)
En usko että tyhmä. Joten noista kahdesta ammattiauttajalle siis, jos tuntuu ettet yksin onnistu selkärankautumaan.
Hyvä juttu. Ehkä oma peli seksittömyyden suhteen ei vielä ole menetetty jos törmään suhun tai sunkaltaisiin. m24
No eihän tuosta nyt kannata masentua, saatoit vaikka pelastaa tämän onnettoman tekemästä itsemurhaa, kyllä joskus täytyy saada seksiä eikä se sinun arvoa alenna että sen soit jollekulle.
AP, sinähän sanoit että sinulla on sydämessä paikka "ressukoille". Voisitko hellittää siitä ajatuksesta, että sinun pitää saada jotain tietynlaista ori-miestä? Ehkä pidät ressukoista, aidosti?
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta nauroin.... :D
Miksi ihmeessä? Hauskaa, kun joku on itsetuhoinen?
Vierailija kirjoitti:
Osasiko edes panemisen alkeet sitten?
Mitä ne on? Kuulostaa vaikealta.
Ilmaiset naishoitolat miehille olisivat hyviä, vapaaehtoispohjalta. Parikymppiset nuoret neidot työskentelisivät niissä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset naishoitolat miehille olisivat hyviä, vapaaehtoispohjalta. Parikymppiset nuoret neidot työskentelisivät niissä.
Mielummin valtion maksamat bordellit. Aasialaisia nättejä naisia kuukausipalkalla töihin. Miehet maksaa kuitenkin enemmän veroja.
Sitten verot ohjataan aivan vääriin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä sentään noin hyvä juttu ollut. Piristävä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä sentään noin hyvä juttu ollut. Piristävä kuitenkin.
Ajatellaan positiivisesti, sai sentään.