Sinkkumies! Huolisitko työpaikkakiusatun naisen?
Todennäköisesti suurin osa ei voisi pitää kiusattua varteenotettavana kumppaniehdokkaana.
Kommentit (17)
Ei haittaisi. Auttaisin vaihtamaan työpaikkaa tai sanomaan suorat sanat töissä. Itseasiassa yhden työpaikkakiusatun kanssa tapailinkin jonkun aikaa, vähän motivoituna kävi ensin työpaikallaan hoitamassa asiat kuntoon ja sitten vaihtoi kaikin puolin parempaan työpaikkaan.
Voisin mä haluta, mutta hän tuskin haluais minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska hänellä on työ ja minulla ei.
Mieluumin otan työttömän kuin työssäkäyvän naisen, mutta ei työssäkäynti mikään ehdoton este suhteelle ole.
Lol, sehän olisi söpöä. Olisin naisen pelastaja ja avullani hänen itsetuntonsa vahvistuisi jonka myötä kiusaaminen loppuisi. Voisin myös hakata jonkun niistä kiusaajista.. kunhan eivät ole kovin isoja.
Podet siis jotenkin huonoa itsetuntoa. Eli kiusaajat ovat latistaneet sinun uskoa itseesi? Näin miehenä tuo on minusta enemmän plussa kuin miinus, enemmän mua häiritsee liian ylimieliset ja itseään täynnä olevat naiset. Mielummin ottaisin nöyrän naisen joka ei luule liikoja itsestään.
Tottakai voisin huolia. Kiusaajaa en huolisi ikinä, jättäisin heti jos saisin kuulla että kiusaa. En voisi kuvitella mahdollisten tulevien lasteni äidiksi ketään kiusaajanarttua.
Totta kai, mutta kiusaajaa en ottaisi missään nimessä.
Sarjassamme: Kummalliset aloitukset
Ilman muuta.
Ottaisiko nainen työpaikkakiusatun miehen? Vieläpä jos kiusaajat ovat naisia.
Ilman muuta.
Ottaisiko nainen työpaikkakiusatun miehen? Vieläpä jos kiusaajat ovat naisia.
No en todellakaan huolis mitään hissukka-luuseria joka ei ees osaa jutella mitään kenellekään.
Typeräähän se olisi, jos ei huolisi. Työpaikkakiusatuksihan voi joutua ja koko työpaikan paras ja mukavin työntekijä siinä missä joku luuserikin.
Voisin ottaa. Voisin tulla aina riehumaan sinne työpaikalle jos soitat minulle ja sanot et nyt kiusataan. Kaatelisin pöytiä, mukiloisin kahvipannulla kiusaajia ym. Voisit puhelun jälkeen sanoa kiusaajille ''daddy tulee nyt''
no en jos se itkee aina kotona surkeaa kohtaloaan.