Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###ELOhiirten maanantai###

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mareeballe syvä osaanotto menetyksenne johdosta. Paljon voimia!

Näin se alkoi tämä aamu surullisissa merkeissä, kun luin eilisen pinon viimeiset viestit. Kaikki tällaiset uutiset palauttavat oman syyskuisen menetyksen mieleen ja alan taas pelätä. Kunpa osaisin nauttia täysillä tästä raskaudesta. Koko ajan on mielessä pieni huoli. Edellisissä raskauksissa en ole pelännyt km, mutta enpä ollut kokenutkaan kuin tuulimunan, en kunnon km. Tätä raskautta ennen odottelin maaliskuun vauvaa, mutta keskeytynyt km oli tapahtunut rv 9+2 ja km todettiin rv 12 np-ultrassa. Se oli minulle todellinen yllätys ja järkytys. Minulla on torstaina np-ultra ja jännittää...

Viikonloppu hurahti ohi kuin lennossa. Ensi viikonloppuna isommat lapset aloittavat hiihtolomansa ja lähtevät mökille pohjoiseen. Minä jään tänne etelään pienimmän kanssa. Taidan olla ihmeissäni kun kotona pyörii neljän lapsen sijaan vain yksi.

Eipä minulla taida olla mitään järkevää höpöteltävää, palaan kirjoittelemaan, jos saan jonkin lennokkaan ajatuksen. Pinoa päivän mittaa lukien,

opemamma ja vimpula rv 11+6

Vierailija
2/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan.

Karisi tänä aamuna unihiekat äkkiä silmistä, kun alapäästä tuli ruskeaa vuotoa. Säikähdin tietysti ihan hulluna, hyvä etten jo ollut 112:een soittamassa... Mutta onneksi sitten sain luottoystäväni, kätilön, kiinni, ja hän rauhoitteli minua. Vuodon pitäisi olla kirkasta ja sitä pitäisi olla paljon enemmän, jos olisi keskenmenosta kyse. Tämä on ihan normaalia. Ja kyllähän ne ekalla neuvolakäynnillä kertoivat tästä tuhruvuodon mahdollisuudesta, mutta kun ei pisaraakaan mitään ole tähän mennessä tullut, niin olin jo tuudittautunut ajatukseen, ettei sitä tulekaan.

Nyt yritän ottaa rauhallisesti ja olla ajattelematta mitään pahaa, koska kaikki on hyvin, kunnes toisin todistetaan! Ei muuta kuin palavereihin istumaan koko päiväksi (niin kuin pystyisin työasioihin oikeasti keskittymään)!

Peukkuja Peukaloiselleen pitää ja lohtuhaleja keskenmenon kokeneille lähettää

Picapica 13+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ensimmäisessä raskaudessa juuri tuollaista ruskeaa tuhruvuotoa ja kyllähän se silloin pelästytti. Mutta vaaratonta se onneksi on!! Vuodon tosiaan pitäisi olla paljon kirkkaampaa, jos olisi syytä huoleen. Olen itsekin säästynyt tähän mennessä vuodoilta, mutta asennoitunut siihen, että jos jotain tulee, niin en heti pillastu :).

Omasta navasta sen verran, että riemuitsin tuossa loppuviikosta pahoinvoinnin häviämisestä. Se oli lyhyt ilo! Eilinen ilta oli ihan kammottava ja tänä aamuna meinasi aamupala tulla samantien ulos. Sanoin miehelle, että nyt en anna periksi ja nieleskelin siinä vähän aikaa. Kyllä se olo siitä parani. En kestä, jos pahoinvointi alkaa taas uudelleen :(!!!

Viikonloppuna kerroimme vauvauutisemme miehen vanhemmille ja he olivat aivan liikuttuneen onnellisia! Omilta vanhemmiltani ajattelin uutista vielä vähän pimittää.

Näköjään alkaa se meikäläisenkin masu jo pullahtelemaan. Tänään oli tosi vaikea keksiä päällepantavaa, kun en tosiaankaan ajatellut vielä töissä kertoa. Ehkä kerron vasta kuun vaihteessa.

Iloista maanantaipäivää kaikille!

Pepper (15+4)

Vierailija
4/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosiaan surullisia uutisia Mareebalta. Oikein paljon jaksamista sinulle ja perheellesi.

Opemamma: katsos vaan, säkin olet ollut maaliskuisissa. Mä putosin sieltä myös elokuussa, 10.viikolla oli kaavinta. Nyt kuitenkin raskaus on sujunut oireiden ym. puolesta alusta saakka paremmin, joten olen ollut luottavaisella mielellä. Silti etenkin nuo myöhäiset km-uutiset pistää miettimään, että onko omalla kohdalla kaikki edelleen hyvin.

Picapica: tiedän tunteen, miten se tuhruvuoto lamauttaa! Mullahan oli sitä kolmisen viikkoa sitten ja nyt vkl:na vielä uudestaan. Ekalla kerralla oli täysi paniikki päällä, kun lisänä tuli vuorokauden kestäneet kovat menkkakivut (tää oli siis viikolla 9+5) ja mun km alkoi ihan samalla lailla. No, syy vuotoon oli kaiketi purkautumon hematooma ja istukka, joka on osin kohdunsuun päällä. Tiesin odottaa uutta vuotoa, joten tällä kertaa en enää säikähtänyt ja eihän sitä määrällisesti tullut paljon.

Keskiviikkona olisi seuraava kontrolli, eli lääkärineuvola ja siellä kuunnellaan taas varmaan sydänääniä. Sit taas helpottaa vähäksi aikaa ja jospa sitten liikkeet alkaisivat tuntua jo kunnolla.

Muu olo: mulla hävisi suurin osa oireista n. viikolla 10 ja nyt ei ole rasitteena kuin kipeät rinnat ja pullistuva maha. Ihan hyvä vointi siis.

Hyvää alkuviikkoa kaikille!

Vierailija
5/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani puolestasi mareeeba:

itselläni myös keskenmeno viikolla 14 viime syyskuussa. odotin maalisvauvaa, sydän oli pysähtynyt viikolla 9. mutta vasta viikolla 14 se todettiin ultrassa...se suru on jotain kamalaa.....mutta siitä selviää ajankanssa!!!!! jaksamisia.

oma olo on hyvin yökkäilevä ja väsynyt...taas kerran. ei sen kummempaa!!!

minttu ja tuutti 14+1

Vierailija
6/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin pahoittelut minultakin Mareeballe :( kurjia uutisia!

Itse jäin torstaina sairaslomalle kuumeen ja kurkkukivun takia, perjantaina aloitin oksentamaan. Poika aloitti pe-la yönä ja mies tänä aamuna. Käy näköjään kaatamassa kaikki tuo tauti. Vei kyllä niin tyystiin voimat tuo 24h pahoinvointi. Ehkä sain kokea ne kaikki " aamupahoinvoinnit" , joilta olen tämän raskauden aikana säästynyt yhdessä rysäyksessä. Tuntui, että eihän tästä hengissä selvitä. Mutta selvittiin!

Toivottavasti ootte muut pysyneet terveinä!

Mä jouduin jo ottamaan äitiyspöksyt käyttöön (vaikka vannoin ja vakuutin, että ei vielä pitkään aikaan), kun ne ainoat vielä päällemahtuvat farkut oli pakko pestä välillä :) Onneksi sain ystävältä lainaan tälläset kivat mustat suorat housut, joissa " masupussukka" eessä, mutta sitä saa kiristettyä kuminauhalla ja pienen kiristyksen jälkeen, pussukka olikin jo täynnä mun masua.. sitä on jo aika kivasti.

Ja meitin vauva antaa myös jo selviä merkkejä olemassaolostaan ajoittain. Möyryämistä, pieniä potkuharjoituksia jne. Ihana tuntea ne, sitä haluaa kokoajan tuntea vaan lisää ja lisää. Mulla on istukka tuossa edessä, joten noita liikkeitä tunnen tuolta sivuilta enemmänkin. Tuo kuperkeikkailu tuon vatsataudin aikana ei vaan ollut kovin ihanaa.. muuten niin mahtavaa. Tästä se lähtee.

Pysykäähän terveenä mammat, pöpöt pidetään loitolla!

AuroraM ja eppuheppu 16+1 -mulla on niin vahva poikaolo... esikoinenkin puhuu pikkuveljestä vain.. :) meille lienee vielä tosi ylläri jos tyttö tulee!

Vierailija
7/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt seuraa valitusvirsi, lukee ken tahtoo (ei pitäs valittaa kun toisilla on suurempiakin murheita, mutta....)

1) Mun piti viedä tänään paastovirtsanäyte neuvolaan, no arvatkaas unohdinko. Eli meni 10 tunnin paasto ihan hukkaan!!! ARGH... ens yönä sitten uusiks.

2) 24h eto-olo vaan pahenee ja pahenee...

3) silmät ei pysy auki, mitään ei saa tehtyä... vielä viikko työharjoittelua ja miljoona tenttiä..

4) Kämppä on niin pölyinen että nokka vaan vuotaa, mutta ei saa siivottuu...

5) komen tunnin päästä tentti johon en ole saanut luettuu.

Joopa joo...vali vali ja seli seli... tulipahan purkauduttua.

ja eikö taustalle pyörimään, tentti kirja auki, silmät kiinni...

Vierailija
8/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mareeballe tuplasuuri osanotto ja paljon voimia toipumiseen!! Ihan kamalaa joutua tuollaista kokemaan.

Jätti-iloa tuotti lukea Ghian vauvauutiset tuosta etusivulta! Ghian vauvan kohtalo oli aivan järkyttävä vuosi sitten ja en ole pystynyt häntä unohtamaan. Onneksi tärppi kävi nopeaan ja nyt heillä on onnellisesti oma aarre kotona ;-)

Sain viikonloppuna kuulla, että entiset naapurimme odottavat myös kesävauvaa. Valtavaa iloa tuottaa se, että kahden keskenmenon ja vain 2h eläneen vauvan jälkeen kaikki vaikuttaa olevan kunnossa tällä neljännellä. Soisin niin heille vauvaonnen kaikkine vastoinkämisten jälkeen. Tuo heidän vauvansa kuolema otti todella koville myös meillä läheltä seuranneilla.

Mulla on tänään synttärit. Jotain tästä huterasta päästä kertoo sekin, etten olisi kyllä muistanut, ellei mies olisi illalla muistuttanut. Vuoden päästä tänä samaisena päivänä sitten alkaa se 3-kympin kriisi.

Näköjään on muillakin tullut toi paha olo takasin, Pepper ja Hanneli ainakin valittivat. Mulla kävi ihan samoin, sekä väsy että etominen loppuivat mutta menikö viikko vai 2 kun aloin taas yökkäillä. Odotan todella, että tämä huonovointisuus menis ohi. Kuopus sentään oli tänään armollinen eikä tehnyt kakkoja heti isin lähdettyä töihin. Oon monesti miettinyt, miten saisin pojan mahan ajastettua toimimaan iltapäivällä ainaisen aamun sijaan ;-)

Hannelille jaksuja koulukiireiden ja pahoinvoinnin kanssa ja kaikille muille hyviä vointeja myös!

Pumpelsson ja nyt en enää muista, onko 15+5 vai 16+5...voi ei tätä muistia...

Vierailija
9/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picapicalle voimia voittaa tuhrusta tulleet pelot! Voit aina käydä neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet, jos oikein alkaa mietityttämään. Terkkarit ottaa vastaan esim. puhelinajalla.

Vierailija
10/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania oli kyllä Ghian uutiset... oikein tuli taas tippalinssiin.. *herkkis*

Vierailija
11/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Mareeban uutiset oli kyllä kurjia. Tuntuu ihan kamalalta, että vielä tässä vaiheessa voi käydä noin :( Mistä tässä voi itsekään tietää, onko tuolla masussa elämää vai ei... Voi kunpa se alkaisi liikkua tuntuvasti jo pian! Seuraava neuvolakin on vasta maaliskuun lopussa. Tässä on vaan yrittänyt itseään tuudittaa sellaiseen ajatukseen, että mun raskaus etenee kuin oppikirjoissa ja synnytys menee samaan kaavaan siihen päälle. Sillä tavalla saa itselle hyvän mielen, niin.. jos vaan osaa olla huolehtimatta.

Olette jutelleet kaikenlaisia juttuja viikonloppuna, mukaviakin. Olisi pitänyt kirjoitella jotain silloin, että olisi muistanut, mitä kaikkea halusikaan kommentoida. Myös minä olen vähän alkanut raakata pieneksi käyviä vaatteita kaapeista. Viikonloppuna menen kirpparille kauppaamaan vanhaa romuani ja sinnehän noita joitakin voisi heittää myös. Se vaan on tunnettua, että kun on kyseessä mun xl-vaatteet, niin aika heikosti niitä saa kirpparilla kaupaksi. Pienet ihmiset siellä kiertävät etsimässä vaatteita ja isommat ovat selvästi menettäneet toivonsa vuosia sitten, koska isoille ei useinkaan mitään mukavaa kirppareilta löydy. Onhan sitä toki hauskaa katsoa, kun semmoinen 36-kokoinen tytteli tulee ja toiveikkaana levittää mun kirpparipöydästä jotkut kankaan puolesta kivalta vaikuttavat koon 44 housut eteensä :D Juu siitä lähtisi eurolla hyvät sammarit, ja hei, voithan sä ommella niistä vaikka päiväpeiton!

Hmm.. mitähän muuta mulla olikaan mielessä... Ne viime viikolla kuvittelemani liikkeet eivät ole toistuneet. Eihän niistäkään tiedä, mitä olivat. Toiveikkaana jatkan tunnustelua - ei tässä nyt mihinkään 20. viikolle aiota jaksaa odottaa!

Vielä pari viikkoa, kunnes saatetaan päästä näkemään tuleva äitiyspakkaus. Jänskättää melkein jo :D

Mii- ja mynkerö 15+3

Vierailija
12/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäsä, pitkästä aikaa yritän minäkin sepustaa jotakin tänne. Ensiksi Mareeballe voimia surun läpikäymiseen. Todella ikävää, että kävi näin.

Itse olen kotosalla hoitamassa kipeää kuopusta. Esikoinen halusi lähteä hoitoon, vaikka olisi voinut jäädä kotiinkin, mutta hyvä näin. Tyttöparka on aivan tukossa. Eilen kävimme päivystyksessä hakemassa lääkkeet ja potkua elämään. Spiiralla hengitteli paria eri lääkettä ja sitten vasta alkoi olo vähän helpottaa. Näinköhän saadaan toinen astmalapsi perheeseen:( Kuviot alkaa tuntua jo niin tutulta. Esikoisen kanssa ajettiin lääkärin ja kodin väliä puoli vuotta. Parhaimmilla kerroilla päästiin vain koti pihaan kun piti jo takaisin lähteä (päivystykseen matkaa vaivaiset 50 km). No mennyttä aikaa hänen kohdallaan, mutta toivottavasti ei ala sama rumba kuopuksen kohdalla. Tai no ei se ala, koska seuraavan hengitystie infektion jälkeen vaadin päästä tutkimuksiin. En enää suostu kiusaamaan omaa lasta tuolla tavalla, kun kerta sen voi hoitaa lääkkeilläkin.

Joo, mutta navan alle. 3.2 kävimme ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Vaavi vilkutteli ja sätki niin ihanasti. Olin ultrassa yksin, kun viime kerralla lääkäri kieltäytyi ottamasta miestä ja poikaa mukaan tutkimukseen (ja nyt lapsia luonnollisesti on jo kaksi). No, saihan sieltä kuvat matkaan... Rakenneultraan tulevat sitten jos sinne asti päästään. Oma olo alkaa pikkuhiljaa vähän helpottamaan, väsymys ei ole enää niin " kaatavaa" kuin aikaisemmin. Pahaolo tulee vieläkin toisinaan, mutta sitähän tämä on. Mulla on aina loppuraskaudessa tullut pahoinvointi uudestaan ja kahta pahempana, joten yritetään nauttia nyt näistä pikku kuvotuksista ;) Plääh. Maha on pyöristynyt, mutta vielä menee vanhat vaatteet, kun normaalisti olen tosi kapea vyötäröltä (takapuolta sitten riittäkin). Hiihtolomalla arvelin lähteä katsastamaan yhdet uudet äitiyshousut. Äitiysvaatteita tai alaosia minulla on kyllä jonkin verran edellisistä raskauksista, mutta onhan se aina kiva saada jotain uuttakin. Äitoyspaitoja en ole koskaan ostanut, vaan pitänyt ihan tavan paitoja. Voisihan sitä jotain yläosaakin katsastaa, kun kerran ihmisten ilmoille pääsee.

Miten muuten muut joiden lapsille tulee pieni ikäero niin aiotteko hommata tuplarattaat? Itselläni on sisaristuin rattaisiin, joten arvelin yrittää selvitä sillä. Talvella saakin sitten keskimmäisen pulkaan istumaan. Saas nähdä muuttuuko mieli kun ja jos vaavi sitten syntyy. Brion sysscon classikit meillä oli, mutta onneksi pääsin niistä kolhoista eroon ja suht hyvällä hinnalla vielä. Tosi isot, raskaat ja kömpelöt. En esim. yksin jaksanut/ saanut nostettua autoon. Jos tuplat hommaat niin jotkut kevyet ja pienet yritän kyllä haalia.

Kilmetriviestiä kirjoitteli Marusha 14+0

Vierailija
13/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonlopun nettipimennossa ja luvin äsken pinon. Siellä oli ikäviä uutisia,joita ei ois enää elohiirille toivonu tulevan. Mareeballe iso rutistus ja paljon voimia koko perheelle selvitä suuresta surustanne! Todella ikäviä nuo myöhäiset keskenmenot ja vuodot,joista joku myös kirjotteli.

Mie olin muksujen kanssa viikonlopun vietossa Kouvolassa ja Voikkaalla mummon luona. Tuli kerrottua vauvauutisetkin ja yllätysyllätys mummo oli hyvin ilahtunu. Muistelin sen kyllä joskus toivoneen ettei meille tulis enää lapsia,kun kahden kanssa on sen mielestä tarpeeks rankkaa. No, niin vaan oli silläkin mieli muuttunu,kun muksut on kasvaneet. Kävin samalla reissulla shoppailemassa H&M:ssa äippävaatteita urakalla. Siellä oli ihan kiva valikoima ja hankin yhdet siistit mustat housut ja paitoja. Suurin osa on sellasia,joita voi käyttää myös normaaliolotilassa eli ei mitään hirmu telttoja.

Minuu vaivaa edelleen sitkee flunssa. Välillä oli jo joku parempi päivä,mutta sit jatku kamalat yskänpuuskat ja tukkoisuus+ nuha. Aamulla menee tunti röhiessä ja niistellessä röörejä auki. Lisäks miun ruoansulatus on tehny täyden stopin. Ihmettelin pari päivää miks miul on huono olo, turvottaa, mahaa koskee enkä voinu päiväruoan jälkeen syödä koko illassa mitään. Sit vast tajusin,et on tullu syötyä tosi rasvasta sapuskaa mm. Hesessä,mut ulos ei oo tullu moneen päivään mitään! Eilen illalla otin kunnon kulauksen Levolacia ja jo alko vähän helpottaa. Nyt mietin ottaisinko toisen tujauksen,kun tuntuu et tarvetta viel ois. Tää on miusta vaan aika outoa,kun muissa raskauksissa ja tässäkin tähän asti masu on toiminu normaalia ahkerammin eli päivittäin tai ainakin joka toinen päivä. Tavallisesti miulla on hidas ruoansulatus eikä siitä oo mitään vaivaa,mut raskaana ollessa siitä on vaivaa liikaakin. Onks muilla samanlaisia kokemuksia? Mistä ootte saanu apua? Nyt riittää kakkajutut :)!

Nyt lähen viemään kuopuksen kerhoon. Morjens!

Hipsuhiiri ja Pipana 15+1

Vierailija
14/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää lukea omaa viestiä, kun on niin valtavasti kirjoitus- ja yhdyssanavirheitä. Päivät opetan oikeinkirjoitusta lapsille, mutta oma teksti on jotain järkyttävää...

:)Marusha

Vierailija
15/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut mareeballe, ja voimia.

picapicalle:mulla on melkein koko raskauden ajan tiputellut verta, ja toistaiseksi ainakin kaikki kunnossa.ensin löyty kysta sikiöpussin vierestä mikä aiheutti vuodon ja kun se oli vuotanut niin kohdunkaulasta tiputteli.sen verran sanon että älä yhtään arkaile lähteä polille jos siltä tuntuu, oma mielenrauha on kuitenkin tärkeämpi!

omaa napaa;maha kasvaa, tai lähinnä tuntuu että vauva punkeaa omat läskini eteenpäin...kiva, kiva!mahaa on kuitenkin enempi ja vähempi...vointi on hyvä, väsyttää vain, taitaa olla hemppa alhaalla.ens viikolla onneksi ylimääränen neuvola sydänäänten kuunteluun, täytyy siellä sanoa.

mutta nyt täytyy mennä, hoitopoika huutelee vaunuissaan...on se kumma kun on ihan väsynyt ja ei voi millään nukkua!

viivi ja tiitiäinen rv12+5

Vierailija
16/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se jo nyt mahdollista, että kohtu alkaa mahassa työntää tieltään sitä muuta tavaraa, joka ennen ollut siellä alhaalla? Tuntuu tosiaan, että toi ylämahan makkara ja pömppä " paksuuntuu" koko ajan. Siirtyy ylemmäksi.. Mulla on sellanen tasaisen paksu pömpöttävä maha kohta tosta rintojen alta alas saakka.. :-/ Hyvä että rinnat kasvaa hiukan vielä myös, niin menee toistaiseksi vielä se kohta etummaisena :D Pian on jo toisinpäin...

Vierailija
17/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut keskenmenoista :(

onko teillä muilla koko aika pääkipeenä?? mä tässä mietiskelen että onko tää odottaminen niin kivaa kun koo aika jokin paikka kipeenä :(

ehkä se vielä parantuu,pahaa oloa ei oo enään ollenkaan ollu mutta nää melkeen jokapäiväset pääkivut ei oo kivaa ja kun särkiksiikään ei viitti napostella! tänäänkin heti aamusta pääkipee ja nyt vasta otin lääkkeen ku ei vaan jaksa,tilasin lääkärillekkin ajan jos sais ihan lepoa..

jotain kivaa että h&m mammahousut tuli ja ne on mukavan tuntuset päällä,oon innostunu tilailee :)

torstaina olisi sitten ultra että jännää onko kaikki kunnossa,kyllä kait kun sydänkin jumpsutti n. 2vkoa sitten,eipä tässä kummempia.palaillaan

k.h.p ja tärppi rv 11+6

Vierailija
18/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mareeballe voimahalit!!!! Kurjaa että vielä tässä vaiheessa jollekin käy noin :(

Pumpulille Onnea!!! Mun ukko-rakkaalla on tänään kans synttärit ja ollaan kohta lasetn kanssa lähös ostamaan kermavaahtoa ja muuta kakunkoristetta. Yllätetään iskä kun tulee töistä ;)

Nyt ei kerkeä muita juttelemaan, pitää mennä et saa valmista siihen mennessa kun tuo isoin kullannuppu palaa kotiin. Palaan illemmalla!

Peeveli rv 13+3

Vierailija
19/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mareeba, hirmuisen suuret pahoittelut menetyksestäsi!!! Kamalaa, että joku meistä joutuu kokemaan tuollaista vielä näillä viikoilla...

Oma olo ei todellakaan päätä huimaa.. aamupahoinvoinnit eivät näköjään olleet taarpeeksi, sillä nyt sain esikoiselta oksennus ja ruikkutaudin. Mahtavaa!!:( Olo on ihan voimaton eilisen illan ja yön oksentamisen jäljiltä ja nyt yritän päästä jotenkin kuosiin ennen kuin neiti tulee tarhasta kotiin. Toivottavasti äskeiset jugurtit pysyvät sisällä, jotta saan vähän voimia takaisin.

Nyt ei jaksa muuta kirjoittaa, yritän päästä ylös tästä tuolista, vaikka sohvalle vielä hetkeksi aikaa...

Pantoufle 16+0

Vierailija
20/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Tulimme juuri ultrasta, olipas hyvä kokemus! Ihan Naistenklinikalla täällä Helsingissä normaali 13-14 vk ultra. Tehtiin sekä alakautta, että vatsan päältä ja voi että vatsan päältä katsottuna tuli hyvää kuvaa! Kun ekaa odottaessa kävin tuossa ekassa ultrassa, piti kysyä hoitajalta, kumpi pää onkaan vauvan pää ja missä jalat. Nyt kaikki näkyi todella selkeästi! Aivan mahtavaa oli nähdä vauvelin pienet varpaat, käsien heiluttelut ja se, kun yhdessä vaiheessa alkoi imeä peukkua! Tosi kiva yllätys, että näin paljon ja hyvin näkyi, ja että kaikki oli hyvin. Mies oli mukana ja meidän esikoinen 6 kk ja hänkin käyttäytyi (tapojensa vastaisesti) hiljaa ja rauhallisesti :)

Olo on ollut hyvä, ei mitään kivistyksiä, pahoinvointeja tai supisteluja, aivan toisin kuin ekaa odottaessa. Laskettua aikaa 19.8. ei muutettu.

Hyviä vointeja kaikille elokuun odottajille

toivottelee Belllis (13 vk)