Kävitkö jo tänään katsomassa Star Warsin?
Kommentit (9)
En minä semmoista hömppää katso. Lasten juttuja. Miten joku aikuinen yleensä kehtaa moista katsoa?
Vierailija kirjoitti:
En minä semmoista hömppää katso. Lasten juttuja. Miten joku aikuinen yleensä kehtaa moista katsoa?
Ensimmäinen umpimielinen tylsä typerys ilmoittautui. Ei tarvitse pitää, mutta ei myöskään haukkua niitä jotka pitävät. Koska haukut heitän haukut takas.
En vielä, menen vasta joulun jälkeen. Hyvää kannattaa odottaa, eikä mulla tässä ennen joulua ole oikein edes aikaa. Lomalla sitten nauttimaan :)
Kävin katsomassa ja suosittelen ehdottomasti!
Kävin lasten kanssa ja oli minusta hieno! Aivan eri luokkaa kuin ne kelvottomat osat1-3, joita en edes meinannut jaksaa aikoinaan katsoa. Tämä imi mukaansa, koko ajan tapahtui ja uudet näyttelijät oli hyviä. Ja Harrison ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen umpimielinen tylsä typerys ilmoittautui. Ei tarvitse pitää, mutta ei myöskään haukkua niitä jotka pitävät. Koska haukut heitän haukut takas.
joku nörtti veti star wars sauvat nenäänsä XD
Star Wars:n kuvitellaan lisäävän jolukrääsän myyntiä. Taitaa jäädä aika pieneksi.
On kyllä niitä onnettomampia hehkutuksia mitä on koskaan keksitty. Tuskin lapset innostuu :)
hyi saakeli