Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka olisi yllättänyt puolisonsa itse teossa pettämisestä ? Siis itse aktissa ? Millaisessa tilanteessa ?

Vierailija
12.02.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkätty juttu mieheltä,kun ei ollut munaa sanoa,ettei halua naimisiin.

Vierailija
2/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun heräs sitten jonkun ajan päästä niin yllätti. ei siitä kyllä eroa tullut, eikä edes tappelun nujakkaa. mies oli muutenkin ahkera häntäheikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten paras ystäväni ja tämä miesystävä jäivät yksin sisälle kun me muut menimme pihalle käymään mm. tupakalla, minä tulin ensimmäisenä sisälle ja mitä näinkään!!!?

Miesystäväni minun parhaan ystäväni kanssa minun sängyssäni kiihkeästi suutelemassa, ja ystäväälläni ei paitaa päällä!!!!!

Raivostuin niiiiiin pahasti, huusin ja itkin, heitin heidät pihalle..

siitä tuli vielä pitkä tappelu...

Ja kuinka ollakaan päädyimme vielä yhteen.. KUINKA TYHMIÄ NAISET OVAT! (nykyään eronneet olemme)

Nykyään tuon naisystäväni kanssa ollaan edelleen ystäviä, eikä muistella tuota tapahtumaa.

Vierailija
4/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ex-ystäväni ei ollut halunnut sitoutua ja viestitti näin sille jätkälle, ettei kiinnosta enää.

Tylyä.

Toinen tuttavani(mies) oli hässimässä kylän huoraa eräässä bilepaikassa kun tyttöystävä tuli sinne. Tämä on muuten sama tyttönen joka ilmeisesti sitten laittoi vahingon kiertämään....

Vierailija
5/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin onneksi roplasi turvalukkoa niin kauan, että ehdittiin saada just ja just vaatteet päälle.

Vierailija
6/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hässimässä toisten miesten kanssa, ja toisen yllätti jopa koiran kanssa...(HYI!!!!)

No, kuulin pari päivää sitten kun mies sanoi kaverilleen että no, millonkohan saa taas yllättää akan itse teosta!et tosi paljon on tota luottoo!ja kertaakaan en oo pettäny!

Vierailija
7/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jäi vauvaa hoitamaan, kun äiti pääsi ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen kavereitten kanssa ulos. Hän tulikin aiottua aikaisemmin....ja löysi sängystään miehensä ja vieraan naisen. Erohan siitä tuli. Vieläkin ällöttää se äijä, kun sitä joskus nään. Todella alhaista!!!!

Vierailija
8/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen ex oli hässimässä koiran kanssa kun mies tuli kotiin!

t.9

Vierailija
9/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian touhusi bestmanin kanssa, kun tuore sulho sammui kesken hääjuhlien.

No, sen verran sulhanen kuitenkin heräisi, että tajusi, mitä tapahtui!

Vierailija
10/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex. Minä olin vähän tuhmana.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi