Lue keskustelun säännöt.
metti f:n uusin ig-kuva;
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaketju. Jännää.
"Naisvihaa"? Minä olen feministi, mutta hämmentää ajatus, että jonkun polvien haukkuminen olisi erityisesti naisvihaa. Mautonta, pikkumaista ja typerää se kyllä on.
No joo, vilkaisin Instaa ja en tiedä onko kuva tarkoituksella otettu niin, että pitkät koivet näyttävät mahdollisimman laihoilta. Luisista polvista viis, huomioni kiinnittyi enemmän siihen, että reidet ovat ohuemmat kuin pohkeet.
Naisvihaketju. Jännää.