Että mä vihaan ulkohuusseja!!! Ihanaa olla taas kotona, missä on sisävessa.
Meidän kansantanssi ryhmällä oli tänä viikonloppuna harjoitusviikonloppu, joka pidettiin entisessä kesäsiirtolassa. Jossa tietenkin on ulkohuussit. Voi persetin, kun meinasi pylly jäätyä aina, kun kävi huussissa. Pakkasta kun oli ihan tarpeeksi.
Kommentit (6)
paskalla en käy huussissa ellei ole ihan_ehdoton_pakko... viikonlopun pystyn panttaamaan helposti mutta jos ollaan kesällä viikko mökillä niin sitten on pakko käydä kerran paskalla vaikka ällöttääkin. pelkään myös että kesällä perseeseen menee kärpäsiä.
Lapset tykkää käydä kesällä siellä...
itse käytettiin kun sisävessa oli remontissa :))
Itse asiassa meidän mummolassa oli ulkohuussi, mutta ei sisävessaa, mutta inhosin jo silloin huusseja ja kävin aina kesällä puskapissillä, kun olin mummolassa pari viikkoa kesällä. Kakalla piti käydä huussissa ja se haju, ne kärpäset jne. YÖK. Ja mä pelkäsin aina, että kohta mä tipun siitä reiästä sinne kakan sekaan :/ Joo, keskellä yötä on kiva herätä pissahätään ja mennä pimeässä palelluttamaan pyllynsä. Varsinkin näin raskaana ollessa se on vielä kivempaa kuin tavallisesti.
Ap
Se on kaksiosainen: siinä on eteinen, jossa on kesäaikaan pesuvesi ja vedenkeitin (talvella vesi pitää viedä). Vedet menee ulos putkee pitkin (asennettu vanha tiskiallas lavuaariksi). Itte huussissa on vanhojen lehtien kirjasto, kompostointi ja kärpästen karkotukseksi se on maalattu siniseksi. Lisäksi löytyy lämpöpuhallin!
Hyvin hoidettu huussi ei haise. Tosin olen harkinnut (sähkö)vessan ja suihkun hankkimista sisätiloihin. Kieltämättä talvipakkasella ei öinen matka huussille houkuttele.
Vierailija:
Meidän kansantanssi ryhmällä oli tänä viikonloppuna harjoitusviikonloppu, joka pidettiin entisessä kesäsiirtolassa. Jossa tietenkin on ulkohuussit. Voi persetin, kun meinasi pylly jäätyä aina, kun kävi huussissa. Pakkasta kun oli ihan tarpeeksi.
Itse en menis ulkohuussiin edes kesällä.