Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää yhtään kestä mun miestä!

Vierailija
15.12.2015 |

Oltu aviossa 3 vuotta, sitä ennen yhdessä 2 vuotta. Olin ihan sekaisin tän miehen takia, hänen kasvot, kroppa, läheisyys, seksi kaikki oli täydellistä. Kun mentiin naimisiin oli vähän ehkä jo haaleempaa, mutta olin vielä niin rakastunut, että itkin häissä ihan koko ajan onnesta.

Ja sitten pikakelauksella tähän päivään. Ihan kaikki mun miehessä ärsyttää ja vituttaa mua. Kaikkein pahinta on sen jatkuva typerä vitsailu ja mukahuumori. Kaiken se tekee ihan vaan läpällä mutta hyvässä hengessä, eli kysymättä multa, miettimättä seurauksia, ajattelematta yhtään mitään. Typeriä lapsellisia piloja ja kaikkea sheissea koko ajan. Ja aina selitys että kaverien kanssa läpällä tehtiin ja hyvässä hengessä. Kolmekymppinen käyttäytyy ihan kuin 10-vuotias kokoajan. Sen lempileffat on Hei me lennetään ja Nuija ja tosinuija. Ai niin ja Borat. Kuuntelee Ganesii. Ganesii!
Huoh!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit kuitenkin naimisiin sen kanssa!

Vierailija
2/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mut kun ne ulkoiset ominaisuudet oli tärkeämpiä ;)

Vierailija
4/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille vielä muksut ja tuu sitten itkeen tänne kun kaikki on päin seiniä. Vai onko pulla jo uunissa?

Vierailija
5/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lempileffat on Hei me lennetään ja Nuija ja tosinuija. Ai niin ja Borat. Kuuntelee Ganesii. Ganesii!

Huoh!

Sillä on hyvä maku ja sinä puolestasi olet tosikko. Hei me lennetään varsinkin on ihan mahtava leffa. Päästä miehesi vapaille markkinoille, kyllä ottajia löytyy!

Vierailija
6/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tyydytä sinua sängyssä?

Vierailija
7/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele niitä asioita mitkä hänessä sai sulla sukat pyörimään aikoinaan :) suhde muuttuu, se on normaalia. 

Vierailija
8/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tyydytä sinua sängyssä?

Mä en haluu sen kanssa sänkyyn yhtään. Ei vois vähempää kiinnostaa koko äijä!

Vierailija
9/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit kuitenkin naimisiin sen kanssa!

Iso virhe retrospektiivisesti Ap

Vierailija
10/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ihmetellä avioerotilastoja :(

Naimisiin mennään heppoisin perustein, täysin toista tuntematta, sitten hetken päästä erotaan.

Vierailija
11/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistele niitä asioita mitkä hänessä sai sulla sukat pyörimään aikoinaan :) suhde muuttuu, se on normaalia. 

Me oltiin molemmat nuoria ja opiskelijoita. Olihan meillä hauskaa yhdessä. Mutta koko ajan mä jotein takaraivossani odotin, että meille tulee sellainen normaali, aikuinen elämä. Että me voidaan istua perjantai-iltana meidän keittiössä viinilasin ääressä ja puhua politiikkaa, tai suunnitella lomamatkaa, tai istua sohvannurkassa ja katsoa jotain leffaa mikä herättää ajatuksia joita me voidaan sanoa ääneen ja kuunnella. Mä en pyydä tuon enempää.

Mutta miespä ei voi. Ei pysty kykeneen. Kokoajan tyhmä läppä lentää. Jos mies kuulee muuta musiikkia kuin Ganesia tai Juicee, se alkaa hytkyä kuin mikä sen nimi on Hedberg siinä nenäpäivämainoksessa. Ikinä ei olla oltu yhdessä konsertissa. Kun ei se pysty kykeneen. Kavereiden kanssa mies kiertää Ruisrockit ja Provinssit. Istuu jossain puskassa sellanen kaljatölkkilippis päässä. Perjantai- ja lauantai-illat kavereiden kanssa pelaamassa biljardia. Loppuviikonloppu katsotaan pulttiboisseja ja kummeleita. Äyts töks töksiä katsotaan kanssa.

Lomalla mennään miehen äidin mökille. Siellä lapsuudenystävät odottaakin. Yökaudet istutaan saunan verannalla ja käydään läpi kaikkien Aku Ankan taskukirjojen juonikuviot. Muuta mun mies ei lue. Paitsi vanhoja Mustanaamioita.

Seksiä se haluu kyllä ja ostaa mulle joka joulu ja syntymäpäivä jotkut uudet pitsialusvaatteet joita mä en voisi pitää kuin makuhuoneessa. Enkä todellakaan pidä niitä! Mut mies ei luovuta.

Se on niin tyhmä et se ei edes tajuu et meillä menee päin helvettiä.

Vierailija
12/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 siis ap

Vierailija
13/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi avioero on mahdollinen. :D

Vierailija
14/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin lapsen tasolla oleva ihminen tajuu, ellei sille väännä rautalangasta. Tsemppii ap

Vierailija
15/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. Ei auta kun erota.

Vierailija
16/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
17/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin molemmat nuoria ja opiskelijoita. Olihan meillä hauskaa yhdessä. Mutta koko ajan mä jotein takaraivossani odotin, että meille tulee sellainen normaali, aikuinen elämä. Että me voidaan istua perjantai-iltana meidän keittiössä viinilasin ääressä ja puhua politiikkaa, tai suunnitella lomamatkaa, tai istua sohvannurkassa ja katsoa jotain leffaa mikä herättää ajatuksia joita me voidaan sanoa ääneen ja kuunnella. Mä en pyydä tuon enempää.

Mutta miespä ei voi. Ei pysty kykeneen. Kokoajan tyhmä läppä lentää. Jos mies kuulee muuta musiikkia kuin Ganesia tai Juicee, se alkaa hytkyä kuin mikä sen nimi on Hedberg siinä nenäpäivämainoksessa. Ikinä ei olla oltu yhdessä konsertissa. Kun ei se pysty kykeneen. Kavereiden kanssa mies kiertää Ruisrockit ja Provinssit. Istuu jossain puskassa sellanen kaljatölkkilippis päässä. Perjantai- ja lauantai-illat kavereiden kanssa pelaamassa biljardia. Loppuviikonloppu katsotaan pulttiboisseja ja kummeleita. Äyts töks töksiä katsotaan kanssa.

Lomalla mennään miehen äidin mökille. Siellä lapsuudenystävät odottaakin. Yökaudet istutaan saunan verannalla ja käydään läpi kaikkien Aku Ankan taskukirjojen juonikuviot. Muuta mun mies ei lue. Paitsi vanhoja Mustanaamioita.

Seksiä se haluu kyllä ja ostaa mulle joka joulu ja syntymäpäivä jotkut uudet pitsialusvaatteet joita mä en voisi pitää kuin makuhuoneessa. Enkä todellakaan pidä niitä! Mut mies ei luovuta.

Ja mies oli tuollainen opiskeluaikanakin ja sinä odotit, että 'puff' se muuttuu politiikasta puhuvaksi, viiniä litkiväksi pukumieheksi? Ja kiinnostuu lomamatkoista Toscanan auringon alle, mihin hän ei ole aiemmin osoittanut mitään mielenkiintoa?

Vierailija
18/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on mun nyytit en tiedä mitä pyysit mut nää on mun nyytit, nää on mun kivet ja niillä molemmilla on nimet jotta tiedät mitä imet!

Vierailija
19/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti. Hyvä mies sinulla on. Anna sen höpöttää välillä. Kun teillä joskus on lapsia niin uskonpa että roikkuvat kuin apinat ihanan hauskan iskän selässä;) voithan välillä vaikka kivasti sanoa että nyt höpötys loppuu, ollaan aikuisia. Mutta voin vaan sanoa, oma mieheni sukuansa myöten tosikko sakkia. Ja se vasta kuluttaakin. Itse olisin juurikin enemmän lapsellinen ym mutta olen vakavoitunut hänen seurassaan. Elämässä pitää olla iloa ja naurua! Koita saada suhteesi toimimaan ja löydä kipinä uudestaan:)

Vierailija
20/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies oli tuollainen opiskeluaikanakin ja sinä odotit, että 'puff' se muuttuu politiikasta puhuvaksi, viiniä litkiväksi pukumieheksi? Ja kiinnostuu lomamatkoista Toscanan auringon alle, mihin hän ei ole aiemmin osoittanut mitään mielenkiintoa?

Niin mä uskalsin toivoa, että se kasvaa aikuiseksi. Niinkuin mäkin kasvoin. Ja monet muut. Paitsi se ja jotkut sen kaverit.

Tiedätkö, että niistä nuorista, jotka tilaa krapulassa kebab pitsaa kotiin ja katsoo vanhoja sketsiohjelmia maratonina, oikeasti kasvaa aikuisia, jotka kiinnostuu vaikka fine diningista tai ympäristönsuojelusta tai matkustaa maailman ympäri. Ne muuttuu, kasvaa, aikuistuu, vanhenee. Jotain tällästä mä odotin meillekin. Mutta ei, me eletään luupissa vuotta 2008 edelleen. Ap