Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonikierukka laitettiin yli 2kk sitten ja vieläkin vuotoa

Vierailija
14.12.2015 |

Ja sitä vuotoa on joka päivä. Tällä hetkellä vuoto on punaista, eli verta mut joinakin päivinä tumman ruskeaa vähäsen.
Tämä on kolmas kierukkani ja aikaisemmista kierukoista ei ole ollut minkäänlaista vuotoa, edes kuukautisten aikana. Miksi nyt vuotaa kokoajan? Minulle sanottiin että pientä vuotoa voi esiintyä asennuksen jälkeen, mut yli 2kk? Onko muilla näin pitkään jatkunut yhtäjaksoinen vuoto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vuotaa vuodenkin putkeen. Milloin kunnolla, milloin itse menkkojen aikana ja milloin tuhruvuotona.

Vierailija
2/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä, käypä lääkärissä. Mulla ei ollu vuotoa kuin päivä. Muutamat ekat kuukaudet oli omituisia pikkuvuotoineen, nyt vuodot on hyvin niukat, kuukautisetkin ihan minit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti kolmisen kuukautta, mutta sitten loppui kuin seinään. Meinasin luovuttaa jo ja käydä poistattamassa koko kierukan, mutta onneksi maltoin mieleni.

Vierailija
4/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti tiputteluvuoto n. 6 kk sen jälkeen ei mitään vuotoja ole ollut.

Vierailija
5/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolmas kierukka tiputteli päivittäin 7kk ja senkin jälkeen menkat tulivat ajallaan. Arvelen syyksi iän myötä muuttunutta hormonitoimintaa ja ja ylipainoa. (100+)

2 aiempaa vei vuodon ja kivut kokonaan pois.

Vierailija
6/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että täällä oli tällanen keskustelu. Mulle laitettiin hormonikieeukka tasan viikko sitten ja siitä lähtien on veeta tullut päivittäin yhtä paljon kun menkoissa. Menkatkin mulla normisti kestää kuitenkin vaan 3-4pv joten on tää ihmeellistä. En todelllakaan ala kyllä 2kk odottamaan että vuoto lakkaa. Ihmettelen sitä että lääkäri sano että parina ekana päivänä voi ilmestyä vuotoa, muuten ei.