Jätin pihin miehen...
Meni hermot yhteen todella nuukaan mieheen! Tutustuimme netin kautta ja tämä mies vaikutti asialliselta. Sovittiin ekat treffit kaupunkiin, jossa hän asuu (matkaa 80 km). Alettiin tapailla.
Meillä on molemmilla työpaikka ja oma auto, eli kumpikin tulee ihan hyvin toimeen. MUTTA pian kävi ilmi, että mies ei oikein halua käydä mun luona. Kuulemma auto kuluu liikaa (omistaa 2 autoa) ja bensa on kallista. No onhan se, tiedän.
Hänelle tuntui passaavan oikein hyvin se, että mä ajan hänen luokseen joka h*lvetin viikonloppu töiden jälkeen.
Tarjosi ruokaakin todella vähän ollessani siellä yökylässä ja itse söi kuin hevonen.
Kävi mun luona peräti 3 kertaa ja söi hyvällä ruokahalulla melkein kaikki tekemäni ruoat. Alkoi v*tutta tämä touhu ja pistin välit poikki. Näkyy olevan Suomi24: lla etsimässä itselleen naista, toivottavasti kukaan ei erehdy "sekoamaan" tähän kyseiseen äijään! Kiitos ja anteeksi, oli pakko avautua. :D
Kommentit (3)
Hyvä kun avauduit. Ansaitset parempaa.
mistä näitä pihejä äijiä sikiää? en vaadi mitään mies tarjoaa kaiken -meininkiä mutta normaalia jakamista ja vastavuoroisuutta. ei tollasta jaksa katsella.
Hyvä, teit aivan oikein!