Minä haluan elää yhteisössä.
Minä olen kyllästynyt elämään yksin ja olen tullut siihen johtopäätökseen, että haluaisin elää jonkinlaisessa yhteisössä, jossa meitä eläisi tarpeeksi isossa asunnossa yhdessä vähintään 20-30 ihmistä. Tekisimme esimerkiksi kaikki kotityöt yhdessä, jakaisimme kulut tasan keskenämme, viettäisimme kaiken vapaa-ajan yhdessä jne. Parasta olisi, että ei tarvitsi olla yksin kuin silloin kuin itse haluaa ja voisimme kaikki vaikka lemmiskellä yhdessä keskenämme, kunhan lapset olisi laitettu nukkumaan ja seurustelisimme kaikki keskenämme. Se olisi vähän kuin sellainen BB-talo, mutta ilman mitään päiväkirjahuonetta, päivä- tai viikkotehtäviä, kameroita kuvaamassa meitä, ihmisiä seuraamassa elämäämme, äänestyksiä poislähtijäksi tai että asukkaita tippuisi vähitellen pois "kisasta". Ainoa ongelma on se, että miten saan tällaisen yhteisön kokoon ja mistä löytäisin sille tarpeeksi ison asunnon.
Martinlaakson uudet VVO:n 500 eur kk asunnot ovat ratkaisu ongelmiinsi. Saat kerralla paljon yhteisöllisyyttä, koska talossa on julkisia yhteiskäytössä olevia tiloja ja oma koppisi on vain 15 neliömetriä.