MIKÄ BIISI? APUA!
Oon nyt viikon googletellut tuloksetta, kun en saa bändin enkä biisin nimeä mieleen. Enkä myöskään muista mitään lyriikoita kys. kappaleesta. Tässä faktat:
- ilmestyi vuonna 2007, tästä olen lähes 100-prosenttisen varma. Luultavasti vielä tarkemmin vuoden loppupuoliskolla
- soi baareissa ja radiossa ainakin loppuvuodesta 2007
- ei mikään kovin nopeatempoinen (ei siis mitään trancea), mutta ei hidaskaan kappale
- esittäjinä 2 kaunista tummahiuksista naista, ehkä jopa siskokset. Ihon väri semmonen kaunis maitokahvinruskea. Muistelisin että musiikkivideolla oli aika paljon takapuolia tai muuten vähän vaatetta :D
- en muista kuulleeni kys. bändistä enää tämän hitin jälkeen
- kappaleessa laulettiin englanniksi
- ei löydy vuoden 100 soitetuimman biisin listalta, ei myöskään one hit wonder -listoilta niiltä ajoilta (olen nämä kahlannut läpi)
Suutelin mieheni kanssa ensimmäisen kerran kun tämä biisi soi (joulukuussa 2007). Jostain syystä olen unohtanut biisin kokonaan, en ikinä oikein kuunnellut sitä aktiivisesti vaikka ihan pidin siitä. Olen maailman kiitollisin jos joku keksii mistä kappaleesta on kyse!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Love is wicked brick&lace
Siis ei ole todellista, se on tää!! KIITOS KIITOS KIITOS!!! <3 Arvasin kyllä että joku ehkä muistaa noilla tuntomerkeillä! Pelastit tän viikon!
Tuli heti mieleen tuo love is wicked. Mahti biisi ja mahti muistoja! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love is wicked brick&lace
Siis ei ole todellista, se on tää!! KIITOS KIITOS KIITOS!!! <3 Arvasin kyllä että joku ehkä muistaa noilla tuntomerkeillä! Pelastit tän viikon!
Onneksi olkoon :D
Minäkin sain tänään vastauksen biisikyselyyni melkein yhtä nopeasti. On tämä ihmeellinen palsta.
Tää on aina yhtä hauskaa, että joskus ihmiset saavat apuja nopeastikin päätä vaivanneeseen ongelmaan. Eikä yhtään vittuilua edes! :)
Niin ja tyylilaji oli jotain aika perus pop/r'n'b-henkistä.