Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä tarjottiin tänään perinteinen jouluateria ja sain mahani kipeäksi.

Vierailija
14.12.2015 |

Ikinä ennen ei ole joulusyömisistä tullut vatsakipua, enkä edes syönyt itseäni mitenkään ähkyyn. Aiheuttaako esim. joku joululaatikoista herkästi vatsakipua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ennen ei ole joulusyömisistä tullut vatsakipua, enkä edes syönyt itseäni mitenkään ähkyyn. Aiheuttaako esim. joku joululaatikoista herkästi vatsakipua?

 

Lihavalla on lihavan ongelmat...

Vierailija
2/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ennen ei ole joulusyömisistä tullut vatsakipua, enkä edes syönyt itseäni mitenkään ähkyyn. Aiheuttaako esim. joku joululaatikoista herkästi vatsakipua?

 

Lihavalla on lihavan ongelmat...

Olen 160 cm ja 47 kg. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies söi tänään töissä Ilmasen jouluruuan ja heti joutu paskomaan lähteä ja haju on vielä kotonakin kamala...

Vierailija
4/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ruuat on likaisia ja tai pilaantuneita, siitä se johtuu. Minullakin menee maha monesti sekaisin jos syön ulkona. Kotona ei.

Vierailija
5/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ruuat on likaisia ja tai pilaantuneita, siitä se johtuu. Minullakin menee maha monesti sekaisin jos syön ulkona. Kotona ei.

Missä räkälässä sun työpaikkaruokala oikein on?

Vierailija
6/6 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä jouluruuissa tuhtia tavaraa jota ei syödä kun kerran vuodessa. Lanttulaatikkoa en esim. pienelle lapselle uskaltanut antaa kun se nyt pistää varmasti mahan sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä