Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyen miehen ei kannata istua baarissa

Vierailija
14.12.2015 |

Painotan sanaa "istua". Kävi nimittäin jälleen niin, että nainen flirttaili kanssani ja kaikki sujui hyvin, mutta kun nousin ylös, nainen katosi. Kun näin kyseisen daamin tanssilattialla, sain halveksuvia katseita, ikään kuin olisin huijannut tätä. Ilmeisesti ulkonäössäni ei ole mitään vikaa, kun löydän kuitenkin seuraa istuma-asennossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyt olet? Kyllä istuvastakin näkee ylävartalon pituudesta aika paljon suuntaa antavasti. Ja reisien pituudesta tuolilla. 

Jos nyt daamilla oli kriteerinä juuri pituus ja vielä katselee halveksivasti, kun kriteeri ei täyttynyt, niin tuskin hävisit mitään. 

Vierailija
2/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt olet? Kyllä istuvastakin näkee ylävartalon pituudesta aika paljon suuntaa antavasti. Ja reisien pituudesta tuolilla. 

Jos nyt daamilla oli kriteerinä juuri pituus ja vielä katselee halveksivasti, kun kriteeri ei täyttynyt, niin tuskin hävisit mitään. 

Olen n. 169cm pitkä. Ikävän monella tuo pituus tuntuu olevan kriteeri. En uskalla edes lähestyä ketään, kun oletusarvoisesti tulee kuitenkin tyrmätyksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ihan omaan arvoonsa tommoiset pinnalliset naiset! Kyllä joskus löytyy joku ihana tyyppi sullekkin jolle esim. pituus ei merkkaa mitään. Pää pystyyn vaan ja höpöhöpö ettet uskalla lähestyä ketään :)

N24

Vierailija
4/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nainen mahdollisesti itse sellainen honkkeli?

Vierailija
5/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku Sinkkuelämää-provo? :D Minä istun kyllä baarissa niin paljon kuin huvittaa, sitten siirryn kauniin tyttöystäväni kämpille.

Vierailija
6/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nouse siitä tuolista vaan raahaa se perseesi alla mukana.

Vierailija
7/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...kyllä minäkin sen niin olen käsittänyt että teillä lyhkäsillä miehillä ei aina ole kovin helppoa.

Pitkät miehet saavat monen asian aivan ilmaiseksi. Heillä on luonnollista pondusta ja heidän ei tarvitse päteä. Lyhyillä miehillä on usein aikamoinen pätemisen tarve. Yksi vinkki; hienolla huumorilla kumminkin voi pärjätä hyvinkin pitkälle. Monta kertaa aivan alttarille saakka.

Terv. yksi elämää pohdiskeleva täältä naisten maailmasta.  

Vierailija
8/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...kyllä minäkin sen niin olen käsittänyt että teillä lyhkäsillä miehillä ei aina ole kovin helppoa.

Pitkät miehet saavat monen asian aivan ilmaiseksi. Heillä on luonnollista pondusta ja heidän ei tarvitse päteä. Lyhyillä miehillä on usein aikamoinen pätemisen tarve. Yksi vinkki; hienolla huumorilla kumminkin voi pärjätä hyvinkin pitkälle. Monta kertaa aivan alttarille saakka.

Lyhyt, vitsejä veistelevä mies nähdään narrina. Ei sekään ole hyvä strategia.

Vierailija
9/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 167-senttinen poikaystävä, mua ei ainakaan hänen lyhyys oo haitannu missään vaiheessa. Ite oon 159-senttinen, ni on meillä kuitenkin hiukan pituuseroa. :) En ees kaipaa pitkää miestä, tota omaa on niin helppo pussailla ja halaillakki. Sääli, jos jättää tutustumatta mahdollisesti potentiaalisen ihmiseen pituuden takia.

Vierailija
10/10 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt, vitsejä veistelevä mies nähdään narrina. Ei sekään ole hyvä strategia.

Paitsi että hienon huumorin ja narrina olemisen välillä on  aikamoinen ero. Vaikka ymmärrän toki mitä tarkoitat, ei se eron vetäminen välttämättä aina niin helppoa ole. Eikä sitä huumoria tietysti voi väkisinkään vääntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan