Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et rakastanutkaan minua? Haudon kostoa!

Yksin yhdessä kuusi

Ottaa niin päähän eräs ilkeä ja vajaavaltainen mies, joka kehtasikin antaa ymmärtää, että rakastaa, mutta ei sitten ymmärtänytkään antaa sitä, eli rakkauttaan minulle, joka olen maailmankaikkeuden keskipiste ja aurinko! Eikä sillä itselläänkään oo rakkautta! Ei se rakasta ketään toistakaan. Niin MIKSI ei minua? Miksi piti satuttaa minua. Tahdon satuttaa häntä kiitokseksi tästä hyvästä, mitä aiheutti eli tuskaa minulle. Täysin tarpeetonta tuskaa. Älkää ikinä esittäkö rakastavaa kellekään, jota ette aiokaan milloinkaan rakastaa!

Kommentit (15)

Vierailija

Minullekin on valehdeltu tunneasioissa ja se sattui erittäin paljon.

Älä alennu kostoon, tiedän että se houkuttelee. Itsekin nautiskelin kaiken maailman ajatuksista " sattuisipa sitä ihmistä näin tai näin".
Pääset yli noista tunteista ja sitten olet onnellinen ettet tehnyt mitään tyhmää. Pääset kyllä yli.

Halaus sinulle

Vierailija

Ei onneksi olla tekemisissä, niin että pystyn kenties olemaan turvautumatta kostoon. Mutta mitä se loppujen lopuksi minua hyödyttää, jos pysyn pyhimyksenä? Tuntuu sille, etten kuitenkaan saa mitä tarvitsen, joten voin yhtä hyvin kostaa sille toiselle. Enpä mä nyt tiedä, millä lailla se, jos en kosta, saa minut elämääni hyvänä pitämään tai ketään minusta välittämään, koska jostain syystä en ole elämääni tähänkään asti hyvänä pitänyt, eikä minusta ole tähänkään asti välitetty.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seinäjoen tapaus, melkein = tuhoava kateus.

Tarkoitus olisi aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, kuten hänkin teki minulle, ei tehdä itsestäni typerystä. Mutta ehkei se toinen tehnyt sitä minulle tahallaan, mutta kunpa edes tietäisi, miten vahingoitti minua, ja saisi siitä oman tuskansa, niin puntit olisivat tasan. Mutta ei, tuollaiset ihmiset kuin tämä mies eivät ikinä ole niitä, joihin sattuu kun minuun sattuu. Vaikka olikin niin välittävinään. Haluaisin sanoa hänelle, että hänen välittämisensä oli pelkkää paskaa.
Ap

Vierailija

jospas ja jopa kun se mies ei edes sanonut rakastavansa sinua, mita sitten sitten pyorittelet korviesi valissa, roikut kiinni jossain hallusinaatioissa, joka kostaa itsellesi.

vinkkina voin antaa etta mikalili hairikoit jatkuvasti jonkun miehen perassa etka tajua edes lopettaa, sina olet jahdattu.

Vierailija

Olisi mukavaa suunnitella ja toteuttaa tämäntapainen kosto hänelle. Että se mikropieni välittämisesi ei ollut mitään! Tapasi koittaa ja yrittää välittää haisee! Mutta sitten alan aina sääliä sitä kohdetta... On halpamaista oman pettymyksensä takia vetäistä matto toisen jalkojen alta. Kun häntä nyt teennäisesti on harmittavinaan se, että satuttikin minua, kun "ei ollut tarkoitus". Niin! Tarkoitus on, että sä kusipää ymmärrät, ettet sä saa ikinä naista! Mutta jos kerron niin niin sitten hänellä on syynsä pitää minua hirveänä satuttajana, enkä tahdo sitä. Olenko liian nynny? Koska oikeasti, tässä on kysymys siitä, ettei se mies tule koskaan saamaan ketään.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mikali hairikoit omien sekoilujesi takia miehen perassa, saanet kylla jonkun muunkin kimppuusi kuin juristin.

Hae sä nyt joku juristi pikku muniasi suojelemaan tämän naisen sanoilta.
Puhun nyt sanan säilällä sivaltamisesta, en stalkkeroinnista, en peräänjuoksemisesta, äääääääääliö.
Ap

Vierailija

Mitäpä jos jatkaisit omaa elämääsi? Paras kosto on se, että olet onnellinen, kaunis ja upea ilman häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos jatkaisit omaa elämääsi? Paras kosto on se, että olet onnellinen, kaunis ja upea ilman häntä.

En osaa nähdä itseäni onnellisena ilman ketään, joka kelpuuttaa minut rakastamaan itseään. Ja josta itsekin pidän ja johon voi täysin luottaa. Ihan tylsää elää sitten hänelle jotain näyttämiselämää. Emme me edes ehkä tapaa niin menee sekin näyttäminen ihan hukkaan. Ei se tee minua onnelliseksi.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mikali hairikoit omien sekoilujesi takia miehen perassa, saanet kylla jonkun muunkin kimppuusi kuin juristin.

Sehän voi olla jollekin suorastaan haave, siis se että saa kimppuunsa juristin.

Vierailija

Vajaavaltainen? Siis alaikäinen vai vammainen?

No mutta, älä mitään kostaa ala. Rakkaus voi olla tuollaista, ensin oot ykkönen, seuraavaksi huomaat että tunteet on hiipuneet. Uutta matoa koukkuun vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vajaavaltainen? Siis alaikäinen vai vammainen?

No mutta, älä mitään kostaa ala. Rakkaus voi olla tuollaista, ensin oot ykkönen, seuraavaksi huomaat että tunteet on hiipuneet. Uutta matoa koukkuun vaan.

Ei rakkaus ole tuollaista! Se jätkä valehtelee itselleen, koska sitä pelottaa tai jotain. Saatanan paskiainen! Valehtelee, sillä mikään ole hiipunut.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi mukavaa suunnitella ja toteuttaa tämäntapainen kosto hänelle. Että se mikropieni välittämisesi ei ollut mitään! Tapasi koittaa ja yrittää välittää haisee! Mutta sitten alan aina sääliä sitä kohdetta... On halpamaista oman pettymyksensä takia vetäistä matto toisen jalkojen alta. Kun häntä nyt teennäisesti on harmittavinaan se, että satuttikin minua, kun "ei ollut tarkoitus". Niin! Tarkoitus on, että sä kusipää ymmärrät, ettet sä saa ikinä naista! Mutta jos kerron niin niin sitten hänellä on syynsä pitää minua hirveänä satuttajana, enkä tahdo sitä. Olenko liian nynny? Koska oikeasti, tässä on kysymys siitä, ettei se mies tule koskaan saamaan ketään.
Ap

LÄÄKKEET!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat