Mielenkiintoisimmat julkkikset?

Vierailija

Listatkaa, mielellään myös jotain perusteluja!

Aloitan: Sara Sieppi - Aina niin ystävällisen ja elämäniloisen oloinen. Kiehtovasti hieman ujo, haluaisin tutustua häneen jos tulisi mahdollisuus! Luulen että on ihminen, joka ulospäin näyttää erilaiselta kuin mitä sisäisesti on. Olen lukenut muutaman ihan mielenkiintoisen jutun hänestä. En saa samanlaista "bimboa" kuvaa kuin misseistä yleensä.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aloitan: Sara Sieppi - Aina niin ystävällisen ja elämäniloisen oloinen. Kiehtovasti hieman ujo, haluaisin tutustua häneen jos tulisi mahdollisuus! Luulen että on ihminen, joka ulospäin näyttää erilaiselta kuin mitä sisäisesti on. Olen lukenut muutaman ihan mielenkiintoisen jutun hänestä. En saa samanlaista "bimboa" kuvaa kuin misseistä yleensä.

Olen joka sanasta eri mieltä kuin sinä. Tuo "kiehtova ujous" on tässä tapauksessa yksinkertaisuutta ja tyhmyyttä, todellista bimboutta, valitettavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen joka sanasta eri mieltä kuin sinä. Tuo "kiehtova ujous" on tässä tapauksessa yksinkertaisuutta ja tyhmyyttä, todellista bimboutta, valitettavasti.

Ok. Vastaisitko myös ketjun kysymykseen? Että saadaan ketju oikeille raiteille. Eriävän mielipiteen voi mielestäni kertoa vain alapeukulla. Toki voi myös kommentoida, jos on jotain oikein painavaa sanottavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ok. Vastaisitko myös ketjun kysymykseen? Että saadaan ketju oikeille raiteille. Eriävän mielipiteen voi mielestäni kertoa vain alapeukulla. Toki voi myös kommentoida, jos on jotain oikein painavaa sanottavaa.

Ahaa, tässä ketjussa sinä määräät mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Jos on eri mieltä kanssasi, ei saa sitä sanoa, vain alapeukuttaa?

Vierailija

Antti Holma. Älykäs, hauska, kuuma. Hänellä on mielenkiintoisia näkökulmia, hän on erittäin lahjakas ja sen lisäksi hän on monessa mielessä varmasti aika erikoinen persoona.

Vierailija

Paula Vesala. Antaa julkisuudessa itsestään todella mukavan kuvan. On oikea herttaisuuden perikuva, myös syvällisen oloinen. Mä olen aina aistinut siitä kuitenkin mielessäni jotain negatiivista, diivamaista.... Myös tällä palstalla on usein väitteitä siitä että hän on erittäin ylimielinen. Olisi kiva tietää milä on totuus, ja onko omassa vaikutelmassa mitään perää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala. Antaa julkisuudessa itsestään todella mukavan kuvan. On oikea herttaisuuden perikuva, myös syvällisen oloinen. Mä olen aina aistinut siitä kuitenkin mielessäni jotain negatiivista, diivamaista.... Myös tällä palstalla on usein väitteitä siitä että hän on erittäin ylimielinen. Olisi kiva tietää milä on totuus, ja onko omassa vaikutelmassa mitään perää.

Mä en ole niin hirveästi seurannut Paula Vesalaa, mutta mulle on tullut sellainen vaikutelma, että hänellä on varmasti hyvin selkeät omat rajat, eikä hän pelkää tuoda niitä esille toisille ihmisille. Se varmasti tuntuu monista epämiellyttävältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ahaa, tässä ketjussa sinä määräät mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Jos on eri mieltä kanssasi, ei saa sitä sanoa, vain alapeukuttaa?

En määrää, vaan esitin toiveen, sillä kirjoitin ketjun sitä tarkoitusta varten, että voitaisiin keskustella mielenkiintoisista julkkiksista. Jos ei ole samaa mieltä, voi antaa vain alapeukun, tai edes eriävän arvostelevan mielipiteensä lisäksi kertoa omasta mielestä mielenkiintoisen julkkiksen.

Mutta ymmärrettävästi tämäkin ketju lähtee teidän kanssanne negatiiviseen suuntaan. Harmi, sillä sitä varten on jo tuo "mielenkiinnottomat julkkikset" - joka on käsittääkseni tarkoitettu myös Siepin arvostelemista varten

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat