Suurin fantasiani on pokata varattu mies

Vierailija

Mies haluaa minut, koska olen vain niin ihana ja haluttava omaan vaimoonsa verrattuna eikä mies voi pitää näppejään erossa minusta. Mieluiten peuhaamme salaa heidän lakanoissaan, aina vaan uudestaan, uudestaan, uudestaan...

Kommentit (11)

Vierailija

Säälittävää, koska arvostus sinua kohtaanhan on tuossa fantasiassa pakkasen puolella. Vai luuletko, että yleensä naisten fantasioissa mies oksentaa, kun ulkopuolinen pakko pakottaa antamaan kyrpää? ("Mies on kuumana minuun, olen sis arvokas" Not.)

Vierailija

Minä olen toteuttanut tuon fantasian aviomiesten kanssa monta kertaa, yhden kanssa aina, kun on Stadissa työmatkalla maakunnasta. :) Karvainen homomies-64

Vierailija

Heh, moni varattu mies ei ole minun arvoinen. Olkoonkin vaikka kuinka kulahtanut vaimo sillä miehellä. Yleensä ne miehetkin on yhtä kulahtaneita ja väsyneitä.
Ja sitä paitsi jäät sille vaimolle kuitenkin aina kakkoseksi, ei se mies sitä jätä jollet pakota ja harvoin sittenkään. Omatoimisesti ei ikinä. Että onnea vaan sulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No on ainakin helppo fantasia toteuttaa. Ei tartte mitään Batman-pukua kaivella ja ananasta työntää hanuriin.

:D :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat