Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelen nykyään teinejä päin

Vierailija

Ennen väistin näitä koko käytävän tahallaan vallottaneita, meluavia, vittua kiljuvia, kasseilla ihmisiä hakkaavia, kännykkää kävellessä tuijottavia porukassa sekoilevia teinityttöjä ja -poikia koska ajattelin, että he eivät ole saaneet kunnollista kotikasvatusta.
Noin kuukausi sitten lopetin väistelemisen ja olen esimerkiksi Kampissa, Aleksilla ja Tennarissa kävellyt kumoon aika monta väärällä puolella kulkusuuntaan nähden huitelevaa pissistä. Saatan myös seisoa paikallani niin että pissis, joka ei nosta katsettaan kännykästä, törmää minuun ja kaatuu maahan, kerran kaksi perä perää.
Olen tosi iso mies mutta aluksi pekäsin, kuinka käy. Teinipojat eivät ole uskaltaneet sanoa mitään, tytöt saattavat poistuessaan kimittää. Vuoden paras päätös. Olisi pitänyt toimia näin aina. Toivottavasti opetat teinisi tavoille.
T. M44

Kommentit (9)

Vierailija

Haluaisin tehdä samoin, mutta olen pienehkö nainen, joten huonosti siinä kävisi. Soitan kyllä pyörän kelloa äly(ttömän)puhelimensa kanssa siksakkia kulkeville pissaliisoille, ja katson pahasti, mutta siihen se jää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikein, menis himaansa tekemään läksyjä.

Toinen puoli teineistä istuu netissä, toinen puoli maleksii illat kaupungilla. En tiedä, kummat ovat ärsyttävämpiä.

Vierailija

Täysin oikein! Itse aloin tekemään samalla tavalla ja nyt elämä hymyilee! Vaikka olenkin lyhyt ja pienikokoinen niin korvaan fyysiset puutteeni kovalla määrätietoisuudella. Voi sitä teinien silmistä näkyvää pelkoa kun katsahdan heitä omalla "death starellani" :D

Brofist!

Vierailija

Itse teen samaa "lajitovereilleni" t: läksynsä tekevä, lukionsa kunnialla suorittava teini joka viihtyy kotona ja pitää ruuanlaitosta. Ja tällä viestillä yritän kertoa että myös meitä oikeasti mukavia teinejä on. Pahoittelen ikätoverieni käytöstä :/

Vierailija

luultavasti heille olisi ärsyttävämpää jos sanoisit vaikka tilaa!! jolloin huomio harhautuisi enemmän kuin törmätessä

Vierailija

Olin menossa kauppaan jonka seinän ja kärrykatoksen väli on vajaat pari metriä. tästä väliköstä ihmisillä on tapana kulkea silloin kun sitä ei ole tukittu nuorisopyörillä. Kerran olin astelemassa juuri tuota välikköä kohti, mutta vähän ennen kuin ehdin välikköön ohitseni suhahti kolme poikaa polkupyörillään, jotka he jättivät nurin juuri tuohon kapeaan kohtaan jatkaen kävellen matkaa sisään. Mietin hetkisen kiertäisinkö katoksen takaa vai jatkanko suoraan ja kävelin sitten pyörien yli. Tunsin selvästi miten vanteet taipuivat jalkojeni alla, mutta ajattelin, että saivat mitä tilasivat.

Jos olisivat vaivautuneet viemään pyörät telineeseen, olisi kävelymatka pidentynyt ehkä metrillä, pyörämatka olisi vastaavasti ollut useita metrejä lyhyempi.

Vierailija

Respect!

Minä en ole iso mies, mutta kiukkuinen mamma. Teen tuota samaa ostoskärryjen kanssa kaupassa. Olen saanut monta hyvää osumaa.

Alkoi oikeasti ärsyttämään ihmisten väistely kärryillä, vaikka kuljen aina nätisti käytävän toista reunaa jotta muille jää tilaa ohittaa.

Teinit on vain yksi ryhmä. Ovat tosin niin tolloja että törmäävät kärryihin. Muut sentään tajuaa jossain vaiheessa, että toi mamma ei väistele. Ihan paras oli Perhe Nuijat jotka tuli monta metriä leveässä kohdassa minua vastaan. Minä tulin kärryineni ihan reunassa vastaan. Perhe Nuijan piti kuitenkin kävellä 5 rinnan vastaan koko käytävän leveydeltä. Siinä sitten viime metrillä tajusi perheen äiti väistää minua. Siis odottivatko ne oikeasti että minä väistelen heitä????

Joten varokaa kaikki kun näette mamman ostoskärryjen kanssa :) Minua ei satu. Kun on ne kärryt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat