Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissänne tosi herkkisihmistä, jonka kanssa saa olla varpaisillaan ettei vaan loukkaa?

Vierailija
12.02.2006 |

Jaksatteko koko ajan varoa sanojanne vai pyrittekö olemaan normaali? Kun eräs läheiseni ottaa itseensä tooosi helposti. Ei millään tavalla negatiivista häntä koskevaa tai häneen liittyvää asiaa saisi sanoa, muuten loukkaantuu ja leikkii marttyyria painostaen pyytämään anteeksi. Raivostuttavaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihmisten haukkumisesta ja vittuilusta. Siis se tekee pahaa vaikka en itse olekkaan suoraan kohteena. Jos esim. jotain poissa olevaa haukutaan yritän katkaista juoruamiselta siivet tai mahdottomassa tilanteessa vaan poistun paikalta.

Vierailija
2/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme onneksi kaukana ja näemme harvoin. Olen yleensä samaa mieltä hänen kanssaan suunnilleen kaikesta, koska en jaksa, kun menee herne nenuun niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna, äitienpäivänä ja lastensynttäreinä istutaan samassa kahvipöydässä 30min. Ja aina pitää muistaa kiittää kauheasti kaikesta

Vierailija
4/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asumme onneksi kaukana ja näemme harvoin. Olen yleensä samaa mieltä hänen kanssaan suunnilleen kaikesta, koska en jaksa, kun menee herne nenuun niin helposti.

Sanon vaan että " joo, joo, niinhän se on" enkä tuo oikeita mielipiteitäni esille.

En vaan jaksa sitä loukkaantumista ja vauhkoamista jos sanon poikittaisen sanan. Mutta näin tämä ihminen ei valitettavasti saa minusta sitä oikeata kuvaa mikä olen, vaan varsin tylsän kuvan minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän