Mies 29v + 1v miettii: pitkästä aikaa yökerhossa

Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jotenkin jännitti hirveästi mennä niin pitkän ajan jälkeen, mutta onneksi ei sitten ollut liian ruuhkaista sentään...ainakaan aluksi.

Melko alkuvaiheessa pari ihan OK-näköistä naista tuli juttelemaan ja puheenaihe oli kummallinen; he tivasivat että paljonko nostan siinä ja siinä punttiliikkeessä ja siinä oli kummallisen kuulosteleva sävy. Olin siis vahingossa eksynyt johonkin urheiluporukkaan, joka yksinkertaisesti oletti minun tietävän sellaisista asioista. Lopulta naiset alkoivat myös haastaa minua sanomalla että en minä niin vahva ole yms. ja pyysivät arvaamaan omia tuloksiaan, kunnes sitten menivät pois ja ihan hyvä niin, koska heillä oli aika juntti keskustelutyyli, mutta ehkä tein oikein sanoessani vastaan ja kiinnostus säilyi ainakin hetken.

Olin sitten tanssimassa ja näin yhden ulkomaalaisen naisen, jonka kanssa olen ennenkin jutellut ja hänkin tunnisti minut lopulta. Sanoin hänelle että haluaisin kutsua hänet kämppääni ja hän kysyi kuinka kaukana asun, mutta sanoi myös että hänen pitää nyt tanssia ja bilettää kun on kohta lähtö Suomesta edessä ja hänellä olikin paljon seuraa. Kokeilin jutella myös hänen suoraan sanottuna rumalle kaverilleen hänen omalla äidinkielellä, mutta hän vain tuhahti jotain ylimielisesti, vaikka tarkoitin vain piristää.

Sitten lähestyin yhtä ulkomaalaista tyttöporukkaa ja kysyin mistä he ovat. Espanjasta kuulemma. Kokeilin sitten vaihtaa espanjaan ja tytöt vain naurahtivat ja eivät yrittäneet jatkaa keskustelua, joten annoin olla.

Joku silmälasipäinen sympaattiselta vaikuttava nainen tuli lähistölle ja sanoin hänelle että voisi tanssia minun kanssani. Hän sanoi ihan ystävällisesti että etsii jotain kaveria tms.

Kokeilin myös puhua yhdelle ulkomaalaiselta näyttävälle miehelle ja kysyin mistä hän on; hän vain puisteli päätään torjuva ilme naamalla ja olin pöyristynyt hänen käytöksestään hetken aikaa.

Sitten puhuin vielä seinäruusuna oleville nörttitytöille ja sanoin iloisesti että nyt tanssitaan yhdessä ja tanssin heidän vieressään. He vain käpertyivät toisiinsa ja puhelimiinsa ja varmistin vielä osaavatko he suomea.

Joku suomalainen mies tuli vielä isäntäilme naamalla kertomaan miten baarissa pitää tanssia ja sitten sanoin hänelle mitä kaikkia tansseja olen harrastanut ja että minulla on oma tyyli ja hänellä oma tyyli ja hän meni yhtä viisaan näköisenä pois.

Alkoi tulla hirveän kuuma ja vähän väsyttää myös. Se yksi ulkomaalainen nainen oli aika työllistetyn näköinen ja ei tehnyt suurempia eleitä tavoittaakseen minua myöskään.

Antaisin omalle suoritukselleni 9/10 ja baariporukalle 7+/10, koska kohtasin paljon tökeröä käytöstä (ehkä se ensimmäinen oli jonkinlainen kömpelö iskuyritys käyttäen pelimiesten taktiikoita, joissa kohdetta alennetaan) mutta myös edes vähän lämpöäkin.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (14)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Eihän tuosta paketista paljon jäänyt puuttumaan. Nyt kun uusi vuosi on lähellä, niin tulee vielä Janne Virtasen uuden vuoden leffa mieleen, missä Jannen marsu menehtyi ja Janne pahoinpiteli rajusti (surmasi?) miehen, joka hakkasi kuollutta marsua.

Jäi vain se minua aina hellyyttänyt ns.Janne Virtasen aloite tekemättä eli "voitaisiin helliä toisiamme?" tai jotenkin sen suuntaisesti se meni.

Toisaalta en missään vaiheessa hirveästi uskonut mihinkään sen suuremmin sosiaalisiin mahdollisuuksiin, vaan tajusin olevani rohkea mutta yksinäinen mies erilaisten porukoiden voimaannuttamien ihmisten ympärillä. Monet näistä osanottajista olivatkin parikymppisiä puolilapsia, jotka olivat varmasti epävarmoja itsestään ja sosiaalisesta statuksestaan, jota outoon vieraaseen mieheen tutustuminen olisi voinut horjuttaa ja siinä sitten vielä mahdollinen alkoholin voimaannuttamien ulkomaan urosten mustasukkainen uho olisi voinut tulla päälle, sillä aika kansainvälinen meininki siellä oli.

Jotenkin yritän vain aina ajatella että kaikki noista ihmisistä ovat kuitenkin jonkun lapsia ja olen joskus ollut samassa tilanteessa ja tympeä kiinnostaville ihmisille enkä sitten odota heiltä juuri mitään. Kun katsoo asiaa tarpeeksi kristillisin silmin, niin ne inhoa ilmaisevat mulkaisut ohi kulkiessakin tuntuvat ymmärrettäviltä ja hellyyttäviltä pienen ihmisen hauraudelta ja yritykseltä poukkoilla turvalliseen satamaan pelottavassa maailmassa.

-Mies 29v + 1v-

25325
Seuraa 
Liittynyt4.4.2015

''Sitten puhuin vielä seinäruusuna oleville nörttitytöille ja sanoin iloisesti että nyt tanssitaan yhdessä ja tanssin heidän vieressään.''

Mielikuva sinusta tunkeutumassa joidenkin teinihiiruloiden eteen reivaamaan oikein kunnolla ja huutelemaan NYT TYTSYT TANSSIMAAN :))))) lanteet villisti vatkaten

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

25325 kirjoitti:
''Sitten puhuin vielä seinäruusuna oleville nörttitytöille ja sanoin iloisesti että nyt tanssitaan yhdessä ja tanssin heidän vieressään.''

Mielikuva sinusta tunkeutumassa joidenkin teinihiiruloiden eteen reivaamaan oikein kunnolla ja huutelemaan NYT TYTSYT TANSSIMAAN :))))) lanteet villisti vatkaten

Heh. Ennen vanhaan se meni niin, että naiset yrittivät saada minua tanssimaan huonoin tuloksin. Onko tämä nyt sitten karmaa. Olen harrastanut myös vatsatanssia joten tuo lanneliike on kai jotenkin hallussa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Oisit vaan ottanut opiksesi sen miehen tanssineuvoista :) Voi olla ettei naisia kiinnosta ihan senkään vuoksi jos tanssit omituisesti/hinttimäisesti. Hävettää sellainen seura :F Ylipäätään on vähän outoa, jos mies on yksin baarissa, siis ilman kavereita ym.

Vierailija

Miksi lähestyt ulkomaalaisia naisia, kun toisaalla haukut matut loputtomiin hävyttömästi? Olisiko tässä joku kaksoisstandardi, niin kuin teillä kriittisillä aina on? Kerroitko sille matutmiehelle, mitä mieltä olet heistä oikeasti - ja silti se olit sinä, joka pöyristyi?
Näyttää siltä, että et osaa tulkita sosiaalisia tilanteita sitten millään oikein vaikka olet jo kolmikymppinen ja pyörit baareissakin. Oletko koskaan käynyt testauttamassa itseäsi?

Vierailija

Puntinaiset tekivät itsestään subjektin ja sinusta objektin ja sinulla meni pasmat täysin sekaisin. Olisit antanut heille luettavaksi mapin kirjoittamaasi kirjallisuutta aiheesta, että ei tämän näin kuulu mennä, miehellä ja naiselle on tasan omat paikkansa suhteessa. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat