Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskenmeno

Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

Sain perjantaina keskenmenon ja mä en pysty ajattelemaan mitään muuta. . Itkettää vaan niin kauheesti. Koulussa ja töissä pitäis jaksaa käydä..ei oo edes ystäviä joiden kanssa jutella.. mieskin on pikkujouluissa 500 km päässä ja tulee työreissulta jouluksi kotiin.. Enhän mä mitään sairaslomaakaan voi hakea ku ei se auta mitään eikä se tuo sitä lasta takaisin. Työnantajakin joutuisi vaan pulaan kun nyt ennen joulua on niin paljon asiakkaita... Tuntuu vaan niin älyttömän pahalta tää keskenmeno

Kommentit (1)

Sancha83
Seuraa 
Liittynyt9.9.2015

Hei,

otan osaa. :( Itsekin sain keskenmenon syyskuussa ja tiedän, kuinka rankkaa se on. Itsekin itkin ja masennuin... En jaksanut olla töissä ja mikään ei kiinnostanut. Tiesin, että keskenmeno on hyvin yleistä ja sille ei mitään voi. Se ei silti paljoa lohduttanut, kun olin jo ehtinyt innostumaan ja iloitsemaan perheenlisäyksestä.

Onneksi päätin mennä työterveyslääkärin juttusille kertomaan miltä minusta tuntuu ja sain viikon sairaslomaa. Suosittelen sinua tekemään samoin. Nyt kannattaa olla itsekäs ja olla ajattelematta työpaikkaa. Kyllä ne siellä pärjää. Sinun hyvinvointi on etusijalla! Minua tuo viikko auttoi todella paljon, kun sain omaa aikaa miettiä asioita. Jaksoin paljon paremmin sen jälkeen ja ajattelin, ettei auta muuta kuin uutta yritystä heti perään!

Kovasti tsemppiä ja jaksamista sinulle! <3

"A baby is a blessing. A gift from heaven above, a precious little angel to cherish and to love."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat