Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskaltaisi olla Poirotin kaveri.

Vierailija
12.12.2015 |

Joka paikkaan minne hän menee, siellä tapahtuu pari murhaa, hui!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on teidän lempparijaksoja? Mulla Sad cypres ja five little pigs.

Vierailija
22/49 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Suchet on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Marplen vasta kiertäisinkin kaukaa, aina ruumiita tulee siihen samaiseen kylään, jossa asuu ja paljon ja kun hän käy lomilla jossain, niin eikös vaan puolet hostellin asukkaista saa surmansa.

Vierailija
24/49 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on teidän lempparijaksoja? Mulla Sad cypres ja five little pigs.

Neiti Lemon erehtyy, ainakin.

Vierailija
25/49 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Poirotilla on usein lakeerikengät ja damaskit.

Ostin juuri mustat nahkaiset nilkkurit, jotka hieman muistuttavat samaa tyyliä. Mulla on myös pienet jalat kuten Herculella, joten huvittelen välillä ottamalla niitä pienen pieniä systeemattisia (mutaa vältteleviä) askeleita, kuten H.P.  :)

Poirotin tyyli on ihana, voi, taskunauris, nenälasit ja se pieni takin rintamuksen hopeinen maljakonmallinen koru (lapel vase)! Ja ne hansikkaat! Ja se kävelykeppi jossa joutsen nupissa! Ah! C'est merveilleux, kuten Poirot itse sanoisi :D

Vierailija
26/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suchet opetteli Poirotin kävelytyylin puristamalla kolikkoa pakaroidensa välissä niin ettei se tipu samalla kun harjoitteli omintakeista kävelytyyliä.

Vierailija
27/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A HA! Te luulitte huiputtavanne Poirottia! Varsinkin AP melkein onnistui huijaamaan minua! Hercule Poirottia!

Mutta pienet harmaat aivosoluni ratkaisivat tämän viestiketjun!

Te kaikki valehtelitte minulle! Poirotille! Mutta syyllinen ei ole teistä kukaan.

Syyllinen tämän palstan ylläpito! Kyllä.

Vierailija
28/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scotland Yardilla on miehet vähissä, kun Japp tutkii jokaista murhaa koko saarella. Ihan sama missä päin ovat niin Japp on paikalla.

Viimesimmässä jaksossa (Norsun muisti) ei muuten ollut Jappia. Mihinkähän lie oli joutunut, onko jäänyt jo eläkkeelle. 

Vierailija
29/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi Poiroteja ei oo enään netflixissä?

Sopimus loppunut.

Vierailija
30/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen juttu, mitä olen miettinyt (vähän asian vierestä), että Oxford on sairaan vaarallinen paikka asua. Komisario Morse selvitteli siellä vuosikaudet viikottain erilaisia murhia.

Ja Lewis jatkoi, kun Morse kuoli. Ja edelleen ruumiita tulee. Akateemiset piirit tuntuu sielläpäin olevan aika murhanhimoista sakkia.

Itseasiassa mä olen joskus jostain lukenut, että joku oli tutkinut missä kaupungissa tapahtuu eniten murhia ja tappoja (siis näistä tunnetuista poliisisarjoista) ja Oxford oli väkilukuun suhteutettuna ylivoimainen. On siinä ollut Morsella ja Lewisilla hommia :)

Vierailija
31/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko joku muukin (mun lisäksi) että Poirot on tavallaan "kuoleman enkeli", sillä ne murhaajat jotka hän saa kiinni, niin joutuvat tuon ajan lain mukaan hirteen! Murhaajien kuolemat ovat siis Poirotin syytä mutta ei taida omatunto paljon painaa...

Vierailija
32/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä haluaisin! Poirot vaikuttaa niin viisaalta ja ymmärtäväiseltä ja voisin istua hänen kanssaan tuntikausia kuuntelemassa elämän syviä viisauksia! Uskon että olisi ainoa ihminen jolle voisin avautua huolista ja joka ymmärtäisi.

Vierailija
33/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Poirot on MBTI-luokituksessa? :D INTJ? INFJ?

Vierailija
34/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mä haluaisin! Poirot vaikuttaa niin viisaalta ja ymmärtäväiseltä ja voisin istua hänen kanssaan tuntikausia kuuntelemassa elämän syviä viisauksia! Uskon että olisi ainoa ihminen jolle voisin avautua huolista ja joka ymmärtäisi.

Tai sitten hän sanoisi vain, että "mrs AvMamma, tämä on ollut hyvin mielenkiintoista, mutta nyt mr Poirotilla on erittäin tärkeä asia tehtävänä. Ehkä kaikki huolet eivät ole tarkoitettu ymmärrettäviksi."

Vierailija
35/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän sanoisi vain, että "mrs AvMamma, tämä on ollut hyvin mielenkiintoista, mutta nyt mr Poirotilla on erittäin tärkeä asia tehtävänä. Ehkä kaikki huolet eivät ole tarkoitettu ymmärrettäviksi."

:), mut ei ei ei, anna mun pitää unelmani!

Vierailija
36/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sori! Voihan myös olla, että olisit hänelle juuri se hyvä ystävä, jonka kanssa polttelisi sikarin takan äärellä aina silloin, kun uusi murha vasta on tapahtumaisillaan.

Vierailija
37/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sori! Voihan myös olla, että olisit hänelle juuri se hyvä ystävä, jonka kanssa polttelisi sikarin takan äärellä aina silloin, kun uusi murha vasta on tapahtumaisillaan.

Tätä haluaisin :) ( joo ymmärän et on fiktiivihahmo)

Vierailija
38/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiktiiviset hahmot on just parhaita haaveilun kohteita! Voi vapaasti ajatella mitä vaan eikä tarvii koskaan tavata oikeasti ja pettyä siihen, millainen tyyppi oikeasti onkin.

Vierailija
39/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiktiiviset hahmot on just parhaita haaveilun kohteita! Voi vapaasti ajatella mitä vaan eikä tarvii koskaan tavata oikeasti ja pettyä siihen, millainen tyyppi oikeasti onkin.

Niinpä! Melkein murskasit mun haaveet kun epäilit ettei sillä olis mulle aikaa :)

Vierailija
40/49 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän perjantaista jaksoa ei löydy areenasta? :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän