Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kun löydän kaikista miehistä vikaa?

Vierailija

Olen jo 36-vuotias yh-äiti. Luulisi ettei ole enää paljon varaa vaatia mieheltä, vaan olisi kai tyydyttävä ns. järkisuhteeseen. Olen ollut ihastunut oikeasti pariin tyyppiin, mutta he ovat saavuttamattomissa.
Tapasin muutama kuukausi sitten akateemisen, ikäiseni miehen. Hän oli ihan mukava jne, mutta en vain saanut tunteita häntä kohtaan aikaiseksi. Yritin kyllä. Pienetkin asiat rupesivat suorastaan ällöttämään, kuten se että hän oli tosi lyhyt ja hintelä, harrastaa metsästystä, on super nirso ja syö mieluiten vain erästä ällöttävää veristä perinneruokaa. Suhteen kannalta kai aivan epäolennaisia juttuja. Mua vaan rupeaa ällöttämään jostain syystä.

Miten oppisin olemaan armollisempi miehiä kohtaan?

Kommentit (7)

Vierailija

Laskujeni mukaan olet siis tavannut yhteensä neljä miestä? Eli en ihan vielä heittäisi lusikkaa nurkkaan asian suhteen, kyllä maailmaan miehiä mahtuu.

Vierailija

parempi olla kranttu. minä löysin täydellisen miehen yli 40-v yh:na. onneksi jaksoin odottaa! sitä ennen oli juuri kuten ap kuvasit.

Vierailija

Oi, jollain on sama 'ongelma' kuin itselläni. Olen kylläkin tavannut kymmeniä hyviä miehiä, mutta kaikilta puuttuu se jokin, että heitä jaksaisi pidempään :/ kait sitä pitäisi järjellä ajateltuna antaa periksi ja alentaa kriteerejä jos jonkun haluaa..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi, jollain on sama 'ongelma' kuin itselläni. Olen kylläkin tavannut kymmeniä hyviä miehiä, mutta kaikilta puuttuu se jokin, että heitä jaksaisi pidempään :/ kait sitä pitäisi järjellä ajateltuna antaa periksi ja alentaa kriteerejä jos jonkun haluaa..?

Sehän on täysin relevantti kriteeri, että tuntee vetoa (henkistä ja fyysistä) kumppaniaan kohtaan. Miten tuosta voisi edes tinkiä? Saat suhteen, jossa joko seksi on ällöttävää pakkopuuhaa, tai sitten kumppani ajaa hermosi riekaleiksi sillä, ettei ole sopiva sinulle henkisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen jo 36-vuotias yh-äiti. Luulisi ettei ole enää paljon varaa vaatia mieheltä, vaan olisi kai tyydyttävä ns. järkisuhteeseen.

Miksi sinun ylipäätään pitäisi johonkin suhteeseen ryhtyä, jos ei meinaa löytyä miestä joka kiinnostaisi tarpeeksi?

Vierailija

Järjellä ajatellen hyvä mies mutta puuttuu se jokin. No se johtuu tästä feministisestä kulttuurista joissa miehistä kuohitaan niitä järkeviä miehiä joista puuttuu se eläimellinen magnetismi joka naisiin vetoaa vaikka femakot kieltää. Ota joku machokulttuurin murjaani. Saat sitä mitä haluat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat