Vierailija

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Mikä mielikuva sinulla on, arvostatko vai pidätkö b-luokan ihmisinä?

• ylös 1
  • alas 8

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Sairaan hoitaja osaa laittaa lääkärille jos tarvetta ja tietää itsekkin jotain. Ei mulla muuta.

• ylös 3
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun ex-poikaystävä jätti, kun lähdin opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Hänen mielestään kaikki sairaanhoitajat on hutsuja. 

• ylös 6
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun ex-poikaystävä jätti, kun lähdin opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Hänen mielestään kaikki sairaanhoitajat on hutsuja. 

Ei varmaan paljoa harmittanut luopua tuollaisesta helmestä? :D

• ylös 45
  • alas 1
Vierailija

Riippuu ihmisestä ja työnkuvastakin.

Tietysti arvostan aina sellaista, joka kokee olevansa itselleen oikeassa työssä.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vähän hepsankeikkoja. En pidä syvällisinä ihmisinä. Maanläheisiä, mutta tavalla, että intressimme eivät kohtaa. Usein ärsyttäviä päsmäreitä.

• ylös 3
  • alas 19

Arvostan. Toki mukaan mahtuu mihin tahansa ammattiryhmään niitä idioottejakin, mutta jos ei yksilötasolla aleta erittelemään niin ammattiryhmänä arvostan. Ja jos sinne yksilötasolle mennään niin täytyy sitten mainita ihanat työkaverit ja mieheni myös. Moneen junaan on porukkaa.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Tavallinen ammatti. Hyvin perinteinen ja yleinen. Eipä sen kummempia ajatuksia siitä.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Arvostan sairaanhoitajia. 

He joutuvat hoitamaan hyvin vaikeita potilaita, joilla on sekä fyysisiä että psyykkisiä ongelmia.

Minusta ei olisi hoitajaksi tai lääkäriksi, koska käskisin potilaiden pysyä kaukana ja kieltäisin heitä riisuutumasta.

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Ammattiryhmänä arvostan, minusta ei olisi tekemään ko. työtä.

Hoitajissa kuitenkin on, niin kuin muissakin ammattiryhmissä, hyvin eri tyyppisiä ihmisiä, ja jotkut on suoraan sanottuna aikamoisia persereikiä. Toiset taas ihan huipputyyppejä.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Arvostan niitä joille potilas on ihminen kiireestä huolimatta.
Terkkuja Töölön sairaalan tummatukalle osasto kakkosella!

Vierailija

Miksi ihmeessä en arvostaisi heitä? Joutuvat työssään kohtaamaan kaikenlaisia ihmisiä kaikki päivät pitkät eikä palkkakaan kuulemani mukaan ole erittäin hyvä. En ymmärrä miten joku ajautuu alalle jossa joutuu neuvomaan ja hoitamaan ihmisiä. Kuulostaa järkyttävän rasittavalta. Me kaikki kumminkin tarvitsemme heitä ennemmin tai myöhemmin! Tiedän kyllä oikein kunnon p-reikiä alalta joita en ikinä ongelmieni kanssa haluaisi kohdata... Tsemppiä ja arvostusta kaikille jotka tekee töitä palvelualalla! Huh huh...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan paljoa harmittanut luopua tuollaisesta helmestä? :D

Ei todellakaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Mikä mielikuva sinulla on, arvostatko vai pidätkö b-luokan ihmisinä?

Arvostan siinä kuin ihan minkä tahansa muun ammatin ihmisiä, samaa luokkaa ollaan.

Mutta en ehkä seurustelisi sairaanhoitajan kanssa. Itse en voisi kuvitella työskenteleväni hoitoalalla, ja jollakin perustavalla tavalla tuntuu vieraalta ihmiset, jotka sellaiseen työhön ovat halunneet. Mutta tällä en tarkoita että pitäisin sinänsä huonompina, ovat vain henkisesti liian erilaisia.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Arvostan siinä kuin ihan minkä tahansa muun ammatin ihmisiä, samaa luokkaa ollaan.

Mutta en ehkä seurustelisi sairaanhoitajan kanssa. Itse en voisi kuvitella työskenteleväni hoitoalalla, ja jollakin perustavalla tavalla tuntuu vieraalta ihmiset, jotka sellaiseen työhön ovat halunneet. Mutta tällä en tarkoita että pitäisin sinänsä huonompina, ovat vain henkisesti liian erilaisia.

Toivon ettet ota tätä riidan haastamisena vaikka av:lla ollaan, haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää miksi ajattelet näin. Minkätyyppisiä ihmisiä uskot hakeutuvan hoitajiksi, mikä tökkii?

Minulle tulee mieleen että haluaa suht varmat työllisyysnäkymät ja tehdä ihmisläheistä työtä jolla on merkitys. En usko että kaikilla sairaanhoitajilla esimerkiksi mitään sen suurempaa hoivaviettiä on. 

En kyllä ole sairaanhoitaja ja tunnen vain kaksi sairaanhoitajaa. Toinen heistä halusi pitkän kotiäitiyden jälkeen ammatin ja piti sairaanhoitajaa käytännöllisenä, toinen taas tykästyi hoitoalaan henkilökohtaisten kokemusten takia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat