tuntuu että ystäväni olisi sekaisin

Vierailija

Kaverini on pitänyt näitä sisällään jo pienestä asti hänen fantasioistaan myös fantasioiminen murhaamisesta kiduttamisesta ja kaikesta hän rakastaa hänen hahmojaan yli kaiken enemmän kuin omaa perhettään olen nähnyt hänen ikkunasta että hän kävelee edes takaisin kuulemma hän kuuntelee musiikkia kovalla päivällä/ilalla ja yöllä kertoi joskus sekoavansa hänen fantasioineen ja kertoi puhuvansa joskus niille ja on ajatellut itsemurhaa koska hänen fantasiansa ja hahmot to ole totta kaverini ei ole kertonut tästä kenellekkään koska pelkää että häneltä viedään nämä fantasiat ja hahmot eikä voisi elää ilman niitä

Kommentit (8)

Vierailija

Minä olen tuollainen. Olen kertonut tästä yhdelle henkilölle. Toivottavasti se ei pidä minua hulluna/ kirjoita siitä nettiin.

Vierailija

Okei. Voi olla että sultakin on palanut vähintään toinen etuajovalo, mutta kaikkihan me uniikkeja ollaan, joten älä ole moksiskaan.

Vierailija

Hm. Pisteitä tai pilkkuja. Oli tosi hankala lukea tuollaista loppumatonta ajatuksen virtaa. Lääkitys kuntoon molemmille, eikös joo. Käykääpä yhdessä tohtorin luona.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat