Mielipiteitä Tinderistä?

Vierailija

Sinkkuna ollut nyt jo kohta vuoden ja hiljaiseloa deittailussa kestänyt jo niin pitkään, että alan vakavasti miettiä tuonne menemistä. Millaisia kokemuksia teillä on, onko siellä mahdollista löytää suht selväjärkistä seuraa, vai eksyykö tuonne vain ne jämämiehet...?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minusta siellä on joko jämämiehiä eli niitä, jotka ottavat suhteeseen kenet tahansa kelpuuttavan naisen tai sitten supermiehiä, jotka etsivät kevyttä hauskanpitoa.

Oma deittielämä on silti niin kuollutta, että alan itsekin harkitsemaan hankinko tinderin taas :( Voisi se edes piristää jutella eri miehille.

Vierailija

Muita testaajia? Ja tosiaankin piristäisi pieni sutina... Baareissa kyllä aina törmää miehiin, mutten jaksa aina känniläisiä jorinoita..

Vierailija

Alan uskomaan, että vauvapalstalla suurin osa kommenteista on provoa. Kuinka tinderiä käsittelevässä toisessa ketjussa on 7 sivua, kun tässä vain kaksi kokemusta.

Vierailija

Tinder on hyvä panoseuran hakuun, mutta jos muuta odottaa, niin täytyy niiden pantavien alfojen sijaan lähestyä niitä jämämiehiä ja se että on 30 v neitsyt ei todellakaan automaattisesti tarkoita että mies on syvällisempi ja vakavahenkisempi kuin ne matcheja keräävät supermiehet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tinder on hyvä panoseuran hakuun, mutta jos muuta odottaa, niin täytyy niiden pantavien alfojen sijaan lähestyä niitä jämämiehiä ja se että on 30 v neitsyt ei todellakaan automaattisesti tarkoita että mies on syvällisempi ja vakavahenkisempi kuin ne matcheja keräävät supermiehet.

Ei sitä tiedä onko mies jämä vai ei kun vasta tutustuessa. Takertuvuus ja huono itsetunto tulevat ilmi vasta vähän ajan kuluttua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ne kaikki samat piirteet löytyvät kaikista miehistä. Tätä naiset eivät useinkaan hoksaa. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä onko mies jämä vai ei kun vasta tutustuessa. Takertuvuus ja huono itsetunto tulevat ilmi vasta vähän ajan kuluttua.

heh.. juuri edellisessä ketjussa nainen valitti, kun ei saa pitkäaikaista seuraa. Jos tekin joskus päättäisitte kumpaa te haluatte. Hetken hupia, vaiko sitä pitkäaikaista seuraa ;) Mies

Vierailija

Kyllä sieltä jotain hyvääkin voi löytää. Omasta kaveripiiristäni tiedän monta jotka ovat miehen tinderistä löytäneet. Itse löysin yhden tosi hyvän jonka kanssa seurstelinkin, joka kuitenkin jätti minut muutaman kuukauden jälkeen (eli ei ollutkaan kovin hyvä). Joku 5 tyyppiä olen lisäksi tavannut kerran, ja yksikään ei sytyttänyt, mutta ihan suht järkeviltä vaikuttivat eikä yksikään ehdottanut seksiä ensitapaamisella (en jostain syystä ole sellaisiin törmännyt, vaikka kuulemma yleinen ilmiö tinderissä). Jos ei nyt elämänsä miestä tuolta löydä, niin ainakin saa deittailuelämäänsä jotain sisältöä - itse ainakaan en "oikeasta elämästä" löydä deittailumiestä kuin ehkä kerran puolessa vuodessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

heh.. juuri edellisessä ketjussa nainen valitti, kun ei saa pitkäaikaista seuraa. Jos tekin joskus päättäisitte kumpaa te haluatte. Hetken hupia, vaiko sitä pitkäaikaista seuraa ;) Mies

Mikset osaa lukea? Itse väitit, että jos haluaa muutakin kuin irtoseksiä kannattaa lähestyä jämämiehiä. Tähän vastasin, että sitä jämyyttä ei tiedä vasta kun tutustuessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikset osaa lukea? Itse väitit, että jos haluaa muutakin kuin irtoseksiä kannattaa lähestyä jämämiehiä. Tähän vastasin, että sitä jämyyttä ei tiedä vasta kun tutustuessa.

No enpä väittänyt. Ja näyttävät ne ihan tavallisetkin miehet pariutuvan, että ei ole pakko etsiä niitä jämiä, jos nyt edes ihmisistä noin kehtaa puhua. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No enpä väittänyt. Ja näyttävät ne ihan tavallisetkin miehet pariutuvan, että ei ole pakko etsiä niitä jämiä, jos nyt edes ihmisistä noin kehtaa puhua. Mies

OK, oletin sinun olevan kaikista aiemman kommentin kirjoittaja.

Ja on osa naisista ja miehistä jämiä - niitä, jotka ovat epätoivoisia ja eivät kelpaa kun korkeintaan toisilleen. Olen itsekin jämänainen, joten tiedän hyvin mistä puhun :)

Vierailija

Minä löysin mieheni Tinderistä. En kovin pitkään ehtinyt olla sinkkuna, eikä hänkään, mutta molempien edelliset suhteet oli melko lyhyitä ja sitä aiemmassa historiassa kuitenkin molemmilla pitkät suhteet. Ehdin käydä parissa viikossa noin kymmenillä treffeillä, enkä ollut yhtään odottanut, että tämän miehen kohdalla kolahtaa. Mutta kyllä se oli aivan selvää ensikatseesta saakka, että tässä miehessä on jotain aivan erityistä. Nyt on yhteinen koti ja elämä, ihanasti menee.

Tinderin paras puoli minusta on se, että tapaa ihmisiä, joita ei muuten tapaisi. Baarissa ei oltais mekään törmätty. Toisaalta tapasin muitakin kivoja miehiä ja oli hauskoja treffejä, ihan hämmästyin millaisia tyyppejä sieltä löytyi. Tosin tämä yksi vaan vei jalat alta. :)

Vierailija

Riippuu varmaan matchien tasosta (ja määrästä) tai toisaalta siitä, mikä "kelpaa". Ainakaan niistä minun mittapuulla komeista ei ole kovinkaan paljon iloa. Olin siellä noin vuoden, kunnes tajusin saman kuin moni muu minua ennen: En halua miestä, jonka mielestä on hyvä idea etsiä naista Tinderistä. Muutaman kuukauden taon ja yhden kolauksen (sain tietää, että mies josta olen kiinnostunut, on varattu) palasin sinne, mutta käytin tasan samaan kuin useimmat, eli matchien keräilyyn. Viimeinen niitti kuitenkin oli, kun joku komea ja fiksun oloinen mies osoittautui vasta naimisiin menneeksi ja pienen lapsen isäksi. Poistin koko tilin ja sovelluksen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat