Aion mennä yksin baariin, enkä ole vuoteen edes juonut

Vierailija

Olen elänyt vuoden kuin pyhimys, enkä yksinäisyyteni vuoksi ole käynyt vuoteen baarissa. Tänään sain päähäni lähteä baariin, mutta nyt tämä tuntuu jopa moraalittomalta. Ei ole ollut naisiakaan pitkään, joten tänään olen helppo saalis. Nyt jännittää koko homma ja tunnen itseni jotenkin likaiseksi. Minusta on tullut tässä vuoden aikana lähes nörtti, mutta tunnen että mun hyvät sänkytaidot (taidot ovat tietysti riippuvaisia vastapuolen sopivuudesta ja kyvystä arvostaa meikäläisen sänkytaitoja) menevät haaskuun.

Onko yhden illan jutut niin moraalittomia kuin minusta nyt tuntuu? Ja onko yksin baariin lähteminen niin outoa kuin voisi kuvitella? Ja mistä päin Helsinkiä löytää helppoja naisia?

Kommentit (7)

Vierailija

Ole avoin ja iloinen, helposti lähestyttävä ja huomaavainen. Käy reilusti juttelemassa, näin saat varmimmin  seuraa. On pikkujoulu aika, varsinkin keskustan baarit on täynnä porukkaa. Sen kun valitset. Hauskaa iltaa. :)

Vierailija

Kaikilla on "hyvät sänkytaidot", jos niuden kriteerinä on, että vastapuolella "on kykyä arvostaa" juuri ko. henkilön sänkytaitoja...

Mutta lykkyä thkö, mene juttelemaan selvinpäin jollekin vähemmän kauniille naiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on "hyvät sänkytaidot", jos niuden kriteerinä on, että vastapuolella "on kykyä arvostaa" juuri ko. henkilön sänkytaitoja...

Mutta lykkyä thkö, mene juttelemaan selvinpäin jollekin vähemmän kauniille naiselle.

Koska te ymmärrätte, että me rumat naiset ei olla automaattisesti helppoja?

Vierailija

Onko tämä joku suomalainen ilmiö, vai mitä niin uskomatonta ja ihmeellistä siinä on jos menee viettämään iltaa baariin? Minä käyn monta kertaa viikossa täkäläisessä pubissa. Joskus otan oluen, joskus käyn vain kahvilla lukemassa päivän lehdet ja pelaamassa biljardia. Silloin tällöin saattaa maistua terävätkin ja joskus lipsahtaa känninkin puolelle. Ja yleensä käyn yksin. Ei se baari ole niin mystinen ja kummallinen paikka että sinne menemistä tarvitsisi niin kauheasti miettiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat