Hyvää joulua minulle, mies paljastui ukkomieheksi

Vierailija

Olen seurustellut miesystäväni kanssa puolisen vuotta ja meillä oli suunnitteilla kaupunkiloma uudeksivuodeksi. Loma peruuntui kun sain selville, että rakas mieheni onkin aviomies ja isä. Raivostuin suunnattomasti! Kaiken lisäksi kun kysyin mieheltä asiasta, hän kertoi että kotona on meneillään huonompi vaihe ja muija (käytti tätä sanaa) oli sanonut että jos ei ole kotona uutenavuotena niin ei ole takaisin tulemista. Mistä näitä löytyy ja miten en ole huomannut hyvät käytöstavat omaavasta ja kohteliaasta miehestä että samanlainen paska se on kun muutkin pettäjät. Että ottaa pattiin.

Kiva mennä sukuloimaan jouluna ja istua uusivuosi yksin. Mitä hemmettiä just tapahtu.

Kommentit (14)

Vierailija

No huhhuh. Miten äijä jäi kiinni? Ettekö käyneet miehen luona puolen vuoden aikana (jos asuu perheensä kanssa), vai onko hänellä joku ns. pillukämppä?

Vierailija

Hopi, hopi. Menes keskustelemaan sen "muijan" kanssa vähän asioista. Katsotaan sitten onko sillä äijällä ollenkaan kotiin menemistä, uusi vuosi taitaa mennä ukolla uusiksi? Käy laittaassa siellä faktaa pöytään.

Vierailija

Enpä ole kateellinen. En tajua, jos itse olisin tuossa tilanteessa, että miten sitä voisi ikinä enää luottaa kehenkään mieheen sen vertaa, että uskaltaisi edes tutustua.

No, varmaan siinä kannattaa yrittää analysoida, että mitä ne merkit oli, jotta tietää seuraavalla kerralla, ettei mene samaan lankaan.

Mutta juu. Joulu sulla menee onneksi sukulaisten kanssa. Keskityt niihin, niin sillä se aika menee parhaiten. Ja ehkä uudeksi vuodeksi ilmestyy vielä jotain. Ja jos ei, niin ei se pöllömpää ole yksinkään viettää. Onpa ainakin maan parasta seuraa, kun on omassa seurassaan. Minäkin oon ollut joskus sinkkuaikoina yksin juhannuksen ja varmaan uudenvuodenkin. Juhannuksen muistan, kun päätin, ettei sitä väkisin tarvi juhlia. Joten tein gradua ja kävin tosi pitkällä lenkillä. Ja jonkun muun juhlapyhän muistan viettäneeni niin, että ostin herkkuja, katsoin telkkaria ja join siideriä. Ihan mukavasti meni.

Vierailija

Ilmeisesti mies ollut "työmatkalla" kun käynyt mun luona. Pienet lapset kotona. Ainakin erilliset puhelimet näyttää miehellä olevan perhettä ja sitten muuta toimintaa varten. 

Olo on pettynyt ja järkyttynyt, en haluaisi nähdäkään koko ääliötä enää koskaan. Luulenpa että varaan ajan testeihin ja muutan puhelinnumeron. Hävettää kertoa kavereille. Ap3

Vierailija

Ei sulla ole mitään hävettävää. Se ukonrähjä saa kantaa häpeän yksin. Tsemppiä, kyllä se vielä iloksi muuttuu, kun haavat on nuoltu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mies ollut "työmatkalla" kun käynyt mun luona. Pienet lapset kotona. Ainakin erilliset puhelimet näyttää miehellä olevan perhettä ja sitten muuta toimintaa varten. 

Olo on pettynyt ja järkyttynyt, en haluaisi nähdäkään koko ääliötä enää koskaan. Luulenpa että varaan ajan testeihin ja muutan puhelinnumeron. Hävettää kertoa kavereille. Ap3

Älä turhaan häpeä - sinut on häpäisy niin kuin miehen perhekin. Mies on p.... ja vellihousu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hävettää kertoa kavereille. Ap3
Mitäs muuta sun tarvii kertoa kavereille kuin että teille tuli ero. Tai kehittelet tässä viikonloppuna jonkin sellaisen tarinan, jonka kertominen viihdyttää sua itseäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta yhdessä, etkä kertaakaan käynyt miehen kotona? Mulla ois jo hälytyskellot soinut aikoja sitten

En minäkään yhdessä suhteessa käynyt ensimmäisen 6 kk aikana toisen asunnossa, tiesin miehen olevan vapaa. Ihan näin sivuhuomautuksena, että vastuu pettämisestä ja valehtelusta on silti aina sen tekijällä eikä uhrilla ja jokainen suhde eroaa toisistaan. Ei ap.

Vierailija

Minä en ainakaan ajattelisi, että tuntemattomalle puolisolle kertominen kuuluisi mitenkään minulle. Puolison näkökulmasta kuitenkin pettäjän kanssa ollut on yhtälailla ollut rikoskumppanina, vaikka ei olisi tiennyt asian todellista laitaa.

Miehelle saattaisin todeta, että parempi hänen on olla rehellinen puolisolleen.

Vierailija

Tottakai vaimon pitää saada tietää minkälaisen äijän kanssa on naimisissa. Hän todennäköisesti olisi tiedosta erittäin kiitollinen. Saisi päättää mitä aikoo asialle tehdä. Tuskin tuo äijä uskollisena pysyy jatkossakaan. Kun noun törkeän tempun vaimolleen ja myös sinulle teki.
Totuus esiin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat