MTV3: Tyrmistyneet silminnäkijät: Äiti aineissa pienen taaperon kanssa – poliisille B-luokan tehtävä

Vierailija

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tyrmistyneet-silminnakijat-a...

Kaikkea sitä! Toivottavasti tämmöiset äidit saadaa lopulta kiinni ennen kuin lapsille sattuu mitää!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

On kyllä outoa, että hätäkeskuksessa ei reagoitu. :o Mä olen saanut migreenikohtauksen taaperon kanssa kauppakeskuksessa ja joku soitti poliisit perääni, koska olin soittajan mielestä vaikuttanut humalaiselta. No ihmekös tuo, kun puhe sammalsi ja hoipertelin rattaita työnnellen... Ainakin tuon oman kokemukseni perusteella olen kuvitellut, että sekava vanhempi lapsen kanssa saa partion tai ainakin vartijan aina paikalle.

Vierailija

Voi apua!

Jälkiviisaus on aina hölmöä, mutta tosiaan, olispa jollain tullut mieleen ottaa videolle ja seurata vaivihkaa mihin menevät. Mutta eipä varmaan olis itsellekään tullut  mieleen.

Kauheaa jos ei tunnissa saada poliisia paikalle tai edes soitto sosiaalipäivystykseen ei auta. Kun siis on soitettu lukuisia kertoja.

Väkisin, ihan oikeasti, tulee mieleen uutiset, joissa VOK:iin joudutaan menemään vähintään kahden partion turvin ja sillä aikaa lapsi jää tuollaiseen tilanteeseen.

Toivottavasti kirppiksen väki on hereillä, jos tulevat uudestaan.

verena
Seuraa 
Liittynyt21.3.2014

Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa, että hätäkeskuksessa ei reagoitu. :o

Ei reagoitu? Tekiväthän ne tilanteesta bertta-tehtävän, eli reagoivat kyllä. Se, että poliisilla on päällekäin muita tehtäviä eikä kiireen vuoksi saada partiota paikalle, ei kyllä tarkoita, etteikö häke olisi reagoinut.

Mutta olen samaa mieltä, että toivottavasti tällaiset äidit vielä tavoitetaan ja saadaan tarvittavat toimet käyntiin.

verena
Seuraa 
Liittynyt21.3.2014

Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsi välittömässä hengenvaarassa? Ei ollut. Siksi se ei ollut kiireellinen tehtävä.

Korjaan, tehtävä kyllä oli kiireellinen, muttei kuitenkaan kiireellisin mahdollinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsi on välittömässä hengen ja terveyden vaarassa. Sääliksi käy. Sekä äitiä että lasta.

Vaarassa kyllä, välittömässä hengenvaarassa ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi apua!

Jälkiviisaus on aina hölmöä, mutta tosiaan, olispa jollain tullut mieleen ottaa videolle ja seurata vaivihkaa mihin menevät. Mutta eipä varmaan olis itsellekään tullut  mieleen.

Kauheaa jos ei tunnissa saada poliisia paikalle tai edes soitto sosiaalipäivystykseen ei auta. Kun siis on soitettu lukuisia kertoja.

Väkisin, ihan oikeasti, tulee mieleen uutiset, joissa VOK:iin joudutaan menemään vähintään kahden partion turvin ja sillä aikaa lapsi jää tuollaiseen tilanteeseen.

Toivottavasti kirppiksen väki on hereillä, jos tulevat uudestaan.

Poliisi kertoi silloin siinä tiedotustilaisuudessaan pari viikkoa sitten,  että esim. Pitäjänmäen vokissa käydään vähintään kolme kertaa viikossa kymmenen partion voimin. Siellähän on 600> aikuista miestä.

Tästä voitte päätellä, mikä niitä poliiseja pidättelee.. väärä kohde haukkua on poliisi, oikea Sipilä.

Vierailija

Jännä juttu, että sossuilla on aikaa keksittyä tyhjänpäiväisii asioihin mutta tämmöisii ei sitte tuhlata aikaa ollenkaan ku hätä ja huoli olisi oikeasti suuri!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että sossuilla on aikaa keksittyä tyhjänpäiväisii asioihin mutta tämmöisii ei sitte tuhlata aikaa ollenkaan ku hätä ja huoli olisi oikeasti suuri!

Sitten sossut hiillostaa perheitä, joissa äiti on yhtenä aamuna vähän väsyneempi. Nää jätetään huomioimatta...

Vierailija

Tuleva Eerika kakkonen.  Ihan hirveä juttu, olen miettinyt tuota tapausta pari päivää kun tuon uutisen luin. Toivottavasti lapsi ´saa apua ja lastensuojelu on tavoittanut äidin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat