Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; törmäsin mukavaan tyttöön kaupassa

Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Olin menossa kauppaan melko ruuhkaista käytävää pitkin ja en ehkä katsonut hirveän tarkkaan eteeni, mutta katsoin edes vähän kuitenkin. Yhtäkkiä edessäni oli joku ehkä parikymppinen, melko vaalea tyttö ja hänen toinen jalkansa lähti luisumaan etuviistoon edessäni ja sitten hän sai korjattua asennon, hymyili ja sanoi "huh, huh!" tai "oijoi!" tai jotain muuta sellaista. Minäkin hymyilin ja hymähdin jotain.

Siitä tuli aika lämmin olo.

-Mies 29v + 1v-

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mistä sä tiedät että se oikeesti on mukava? Tuossa kohtaa toki hymyili, mutta ei se hymy vielä mukavuudesta kerro yhtään mitään.

Vierailija

Niin, surullistahan tässä on se että tällaiset kohtaamiset todellakin ovat niitä harvoja kun pääset tekemisiin naisten kanssa. Siksi koet tarpeelliseksi jakaa tämän av:lla.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Niin, surullistahan tässä on se että tällaiset kohtaamiset todellakin ovat niitä harvoja kun pääset tekemisiin naisten kanssa. Siksi koet tarpeelliseksi jakaa tämän av:lla.
En tiedä jakaisinko jos elämä olisi erilaista vai ei, mutta onhan se osittain niinkin.

Jos tarkoitit tuon loukkauksena tai häpäisy-yrityksenä, niin en mitenkään näe tarpeelliseksi mennä punastuneena nurkkaan, koska ei minun itseluottamukseni tai muu ole kiinni siitä, että osaavatko naiset kiinnostua minusta vai ei ja vaikka kiinnostuisivat, en kokisi itseäni sen paremmaksi ihmiseksi. Jos itse tunnet syyllisyyttä tilanteesta, niin voithan rohkeasti hypätä treffeille.

Tämä oli vain hyvän mielen ketju ja ei sen enempää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Tyypillistä miesten ajattelua. Hyvännäköinen nainen, joka sattuu hymyilemään = pakko olla mukava ja hyvä tyyppi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä miesten ajattelua. Hyvännäköinen nainen, joka sattuu hymyilemään = pakko olla mukava ja hyvä tyyppi.

+ hyvä seksissä!

Vierailija

Sehän saattoi olla mikä tahansa hullu joka haaveilee sinun raiskaamisesta ja kiduttamisesta. Olet liian hyväuskoinen, aivan kuin lapsi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat