Mies pyytää kavereitaan viikonloppuisin meille ryyppäämään/yöksi

Vierailija

Meillä siis tilanne tälläkin hetkellä, että miehen kaverit tulivat taas kolmatta viikonloppua putkeen meille "talkoisiin", eli rakentamaan porttia meille (=juomaan kaljaa ja saunomaan) ja kaverit+mies sitten rymyävät tuolla yön ja oksentelevat ja rikkovat paikkoja ja kaverit jäävät vielä yöksi meille. En todellakaan joka viikonloppu jaksa huolehtia täällä kännisistä yövieraista, illan istuminen on mulle ihan ok ja mukavaa. Nyt mies taas vaatii, että mun pitää erikseen mennä tonne kertomaan näille kavereille että meille ei sitten yöksi jäädä vaikken edes heidän kanssaan vietä aikaa.

Mitä teen.. Tuntuu todella idiootilta ja nipolta mennä nyt erikseen tonne heidän luokseen kertomaan tätä asiaa. Mies on vielä itse niin lapsellinen että sanoo että mun pitää itse asia kertoa heille jos yöksi jääminen häiritsee..

Kommentit (14)

Vierailija

No huh :o Siis olette aikuisia ihmisiä ihan?! Tuommoiset pelisäännöt kannattaisi sopia siinä kohtaa kun yhteen muutetaan ja muutenkin luulisi että riittää kun kerrot vieraiden lähdettyä että et sitten ensi viikolla noita taas pyydä tänne. Miehesi on melkoisen itsekäs ja törkeä jos ohittaa sinut ja pyytää kavereitaan aina vain uudelleen yökylään. 

Vierailija

Sopikaa yhteiset pelisäännöt ja jos ei onnistu niin ei auta kun jatkaa matkaa ja jättää ukko ystävineen rymyämään taloon. Omassa kodissa saat sitten olla edes rauhassa. Talo on vamaan yhteinen niin mies voi ostaa sinut ulos talosta niin saa rauhassa ryypätä.

Vierailija

No sinun pitää nyt vaan olla nipo jos haluat omaa rauhaa omassa kodissa.

Mene ja sano suoraan että tämä talo on sinunkin kotisi ja et halua nyt yövieraita.

Et kai vaan vielä siivoa miehen ystävien sotkuja???

Jos mies kutsuu vieraita niin kai hän kokkaa, siivoaa ja pesee lakanat ja pyyhkeet ym?

Vierailija

Hanki kunnollinen tyoporukka (rahalla saa ja keltaisilta sivuilta löytyy) ja tehkää (teetä) se perkeleen portti valmiiksi. Ainakaan sen "urakan" varjolla ei ryyppyporukalla ole teille enää asiaa.

Rahaa saa joka viikonloppu uppoamaan koko porukan viinaan ja syöminkeihin, miksei sitten kunnolliseen porttiin? Ota ohjat käsiisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No rakenna itse sitten porttisi.

Noh olen täällä koko päivän tehnyt "naisten hommia", eli siivosin aamulla, olen lämmittänyt taloamme uuneilla ja hoitanut maatilan eläimemme yksin (yleensä teemme tämän yhdessä viikonloppuisin). Ehdotin kyllä, että voimme tehdä portin myös yhdessä.

Ja joo yleensä joudun vielä siivoamaan aamuisin ja tekemään aamiaistarjoilut ym... Plus sitten vielä eläimien hoitamisen ym.

Ap

Vierailija

Kaverit ovat huomanneet, että kiva omakotitalo teillä, missä nyt sitten viettävät hauskaa ja sotkevat ja rikkovat paikkoja. Ei ole uutta, näin meinasivat meilläkin kodin vallata. Mä ymmärsin asian niin, että mua ei kunnioitettu. Ja jos ei kunnioitusta ole, en silloin puhuisi mitään mistään rakkaudestakaan. Kypsymätöntä ja itsekästä touhua. Ja vielä yksi juttu: Otan itsekin alkoa ja hyväksyn miehelle myös omat jutut, mutta sikailua en.

Teillä sinä mahdollistat tämän kaiken. Mies puhutteluun ja teette perhe-elämän ehdot selviksi. Kova kovaa vastaan nyt!

Entäs jos olisi lapsia? Juopot hyppyyttelisi niitä sinne tänne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noh olen täällä koko päivän tehnyt "naisten hommia", eli siivosin aamulla, olen lämmittänyt taloamme uuneilla ja hoitanut maatilan eläimemme yksin (yleensä teemme tämän yhdessä viikonloppuisin). Ehdotin kyllä, että voimme tehdä portin myös yhdessä.

Ja joo yleensä joudun vielä siivoamaan aamuisin ja tekemään aamiaistarjoilut ym... Plus sitten vielä eläimien hoitamisen ym.

Ap

Asutte ilmeisesti maalla? Siellä pitäisi kyllä ymmärtää, että kyllä sitä sosiaalista elämää on tärkeää hoitaa. Pitkän pennin menetätte jos mies kavereineen lähtee koko illaksi rellestämään kirkonkylälle.

Vierailija

Mistä te jotkut löydätte tällaisia aarteita? :D No joo, tiedät siis mitä et halua, mistä et tykkää ja mitä pitäisi tehdä - miksi täällä kyselet vastausta? Jos haluat sen portin kuntoon, niin rahalla saa, joten hanki remonttimies tekemään asia loppuun. Tadaa, ongelma ratkaistu. Juoppo ja tyhmä mies tosin on vielä riesanasi, mutta se on jo toinen ongelma, sinun ongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juoppo ja tyhmä mies tosin on vielä riesanasi, mutta se on jo toinen ongelma, sinun ongelma.

Eihän tässä kenellä muulla olekaan ongelmaa kuin AP:lla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Asutte ilmeisesti maalla? Siellä pitäisi kyllä ymmärtää, että kyllä sitä sosiaalista elämää on tärkeää hoitaa. Pitkän pennin menetätte jos mies kavereineen lähtee koko illaksi rellestämään kirkonkylälle.

Totta puhut. Turhaa valitat siis ap hyvä. Ajattele nyt hieman mitä valitat ja valita seuraavan kerran edes aiheesta! Nyt teidän olisi kuitenkin hyvä alkaa miettimään perheenlisäystä, silloin sinä saisit jotakin viisasta mietittävää ja unohtaisit hössötyksesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat