Ilen Humalassa, kysy mitä vain
vastaan rehellisesti:)
koko ilta aikaa täällä vauvapalstalla
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Onko teilläpäin jo lumi maassa?
lumu tuli, lumi suli
tarzan sanoi: puli puli
ap
Onko avoimet salaattiantimet ok kaupoissa? Ne laarit, joista voi kerätä annoksen ostettavaksi. Noiden avoimien laarien ongelma kun tahtoo olla, että sinne aivastellaan ja tonkitaan suoraan suuhun tavaraa laarista.
Mitä toivot? Mistä olit viimeksi vihainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko avoimet salaattiantimet ok kaupoissa? Ne laarit, joista voi kerätä annoksen ostettavaksi. Noiden avoimien laarien ongelma kun tahtoo olla, että sinne aivastellaan ja tonkitaan suoraan suuhun tavaraa laarista.
On ok, kunhan valvonta pelaa. Nimittäin elintarvikealan toimijan on tehtävä viranomaiselle selvitys miten niiden salaattiainesten turvallisuus varmistetaa. Ja yleensä se on se että sitä seurataan ja vaihdetaan tarpeeksi usein.
tiedän että toellisuus on joissain paikoissa vähän toista ja siksi its e otan mieluiten sellaisista paikoista joissa myyjä annostelee ne haluamani ainesosat salaattiin minun nähden, tai että se linjasto on lähellä kassaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot? Mistä olit viimeksi vihainen?
toivon että elämäni on tasaista ja hyvää tästä eteenpäin "ikuisesti". Siis että loppuelämäni on yhtä hyvää ja tasaista kuin tähänin asti.
Viimeksi olin vihainen siitä että mieheni ei ymmärtänyt miksi olin poissa tolaltani.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette jouluna?
Menemme minun vanhemmilleni jouluviettoon
perinteinen joulu ja joulupöytä
kirkossa emme käy
ap
Miksi olit viimeksi poissa tolaltasi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet katunut elämässäsi?
tyhmiä tekoja nuorena
voisi pistää nuoruuden piikkiin, mutta egoni ei anna myöten että olisin joskus muka ollut nuori ja tyhmä. koen että olen vain ollut tyhmä. (paradoksi)
ap
Vierailija kirjoitti:
eilen
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eilen
ap
Lue kysymys. Oletko humalassa? : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eilen
ap
Lue kysymys. Oletko humalassa? : D
oho :DD ihmettelinkin vastatessani että ompa tyhmä kysymys, oli si sentään kysynyt että miksi :'D
olin poissa tolaltani kun tuli vähän kränää yhden kaverin kanssa ja mietin tosissani laitanko välit poikki
taistelin itseni kanssa, voisinko tosiaan tehdä niin
ja toiseen kysymykseen : kyllä
ap
Miksi lähdit yrittäjäksi ja mikä koulutuspohja sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
29 v
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdit yrittäjäksi ja mikä koulutuspohja sinulla on?
sattuman kautta
olen maiteri 'kemia
ap
No mitä kränää teillä oli kaverin kanssa, kun harkiset välien katkaisua? Onko se stressannut sua tänään?
Vierailija kirjoitti:
No mitä kränää teillä oli kaverin kanssa, kun harkiset välien katkaisua? Onko se stressannut sua tänään?
pieni turhautuminen vaan... kaverila tuli tyhmä kommentti pieneen juttuun ja jotenkin ajattelin taas et kyl mul sit on juntti kaveri. En oikein siedä tyhmttä
ei ole enää tänään stressannut, näitä tulee ja menee. on edelleen kaveri.
ap
en ollut
ap