onko tosiaan edelleen ihmisiä jotka eivät treenaa lantionpohjalihaksia

Vierailija

vaikka asiasta kerrotaan kaikilla terveyssivustoilla ja -lehdissä, ja netti on täynnä sekä naisille että miehille tarkoitettuja ohjeita.. niin silti osa ihmisistä ei tunnu tietävän mitään koko asiasta... ????

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Onko edelleen ihmisiä jotka tupakoi vaikka kaikkihan sen tietää että se sairastuttaa? Onko edelleen ihmisiä jotka eivät syö koskaan kasviksia vaikka niiden terveellisyydestä jauhetaan kaikkialla? Onko edelleen ihmisiä jotka kirjoittelee näin pässejä aloituksia vauvapalstalle?

Vierailija

siis jos nainen ei treenaa lainkaan lantionpohjalihaksia, eihän hän silloin osaa käyttää niitä.. joten miten seksistä voi saada mitään irti

virtsan karkailusta puhumattakaan, vaikea uskoa että vielä olisi naisia (tai miehiä) jotka eivät näistä asioista huolehdi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko edelleen ihmisiä jotka tupakoi vaikka kaikkihan sen tietää että se sairastuttaa? Onko edelleen ihmisiä jotka eivät syö koskaan kasviksia vaikka niiden terveellisyydestä jauhetaan kaikkialla? Onko edelleen ihmisiä jotka kirjoittelee näin pässejä aloituksia vauvapalstalle?

Ei oo olemassa. Ap kirjoittelee tuonpuoleisesta.

Vierailija

No ei ne kaikki huolehdi. Meillä on onneksi töissä joka kuukauden eka  torstai naisväen palaveri, jossa puhutaan juuri näistä tärkeistä asioista. Seinällä on kisakalenteri, että kuka on jumppaillut eniten. Voittaja saa extralarge XXXL - delux - tamppoonin tamppoonikorulla ja omalla pikkukärryllä jolla sen voi kuljettaa kotiin ja sitten sen kunniaksi juodaan aina kaffet ja syödään karjalanpiirakoita.  Sanon että meillä on kyllä hyvä yhteishenki ja hyvin asiat.

Mut tiedän että on paljon työpaikkoja joissa ei huolehdita yhtä hyvin työyhteisön ja yksilön työhyvinvoinnista. Se surettaa minua. Kuinka työkaveri ilahtuisikaan, jos häneltä useammin kysyisi, että miten sun pilde tänään jaksaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ei ole olemassa yhtään puolueetonta tutkimusta, joka todistaisi tupakalla olevan haitallisia terveysvaikutuksia.

olet varmasti samaa mieltä siitä, että on äärimmäisen typerää olla syömättä koskaan kasviksia? Kuitenkin minä olen nyt se pässi? terveydestään on ihmisellä velvollisuus huolehtia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ei ole olemassa yhtään puolueetonta tutkimusta, joka todistaisi tupakalla olevan haitallisia terveysvaikutuksia.

olet varmasti samaa mieltä siitä, että on äärimmäisen typerää olla syömättä koskaan kasviksia? Kuitenkin minä olen nyt se pässi? terveydestään on ihmisellä velvollisuus huolehtia

Sulla taitaa olla ongelmia luetunymmärtämisen kanssa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla ongelmia luetunymmärtämisen kanssa...

no opetatko mullekin miksi vitut terveydestä-asenne on ihan ok?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei ehkä kiinnosta.

Niinpä. Kyllä minä niillä puristan seksin aikana, joten ei ne ihan olemattomat voi olla, vaikken niitä erikseen jumppaakaan. Minusta se jumppaaminen tuntuu vaan tosi inhottavalta. Ainakin "tyhjänä", en mitään kuulia nimittäin omista. Mut tosi inhottava tunne siis, jos puristelee vaikka istuessa. Ei tee mieli harrastaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat