Onko perheenne lähisuvussa addikteja? Pelkäätkö että lapsestasi tulee addikti?

Vierailija

Minä pelkään että pojasta kasvaa sellainen. Kaikenlaisia kokeiluita jo nuorena.

Kommentit (7)

Vierailija

On, lähisuvussa on addikteja (alkoholiongelmaisia, yksi sekakäyttäjä ja yksi narkkari) ja se on yksi niistä syistä miksi olen vela.

Vierailija

Lapsen molemmissa suvuissa on addiktoituneita sekä mielenterveysongelmaisia. Ei pelota. Minä olen pystynyt antamaan noille terveen lapsuuden, rakkautta, huolenpitoa, läsnäoloa. Ja on keskusteltu elämän realiteeteteista, miksi ukki juo, miksi setä on välillä outo. Ja miten heillä on silti ihan täysi ihmisarvo ja he ovat rakastamisen arvoisia.

Minustakaan ei kasvanut addiktia kyseisissä olosuhteissa. Voip olla ja voip olla olemattakkii. Mistä sitä voi 100% ennustaa, pelolla ei ainakaan hyvää saavuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsen molemmissa suvuissa on addiktoituneita sekä mielenterveysongelmaisia. Ei pelota. Minä olen pystynyt antamaan noille terveen lapsuuden, rakkautta, huolenpitoa, läsnäoloa. Ja on keskusteltu elämän realiteeteteista, miksi ukki juo, miksi setä on välillä outo. Ja miten heillä on silti ihan täysi ihmisarvo ja he ovat rakastamisen arvoisia.

Minustakaan ei kasvanut addiktia kyseisissä olosuhteissa. Voip olla ja voip olla olemattakkii. Mistä sitä voi 100% ennustaa, pelolla ei ainakaan hyvää saavuta.

Hienoa. Toivottavasti lapsesi kasvavat hellässä huomassa oikeaan suuntaan.

Vierailija

Isäni oli alkoholisti ( kuoli kun olin 17v.)Minä kyllä otan kohtuuden rajoissa.Samoin siskoni ja veljeni.Poikani 16v. karttaa alkoholia kuin ruttoa,ei ole ikinä edes maistanut.En ole huolissani.Kukaan meistä ei myöskään tupakoi.Siisteys on minulle erittäin tärkeää, mutten kuitenkaan siivoa pakkomielteen omaisesti.

Vierailija

Isäni on alkoholisti, ja hänen sisaruksensa kaikki vähän hulluja, puolet pärjänneet hyvin elämässä, puolet huonosti. Äitini 9 sisaruksesta ei kukaan ole viinaan menevä, ja vain yksi poltti koko ikänsä, kuoli sitten keuhkoahtaumatautiin.

Tein sitten vielä esikoiseni juopon kanssa. Mutta minä en juo alkoholia ollenkaan, eikä myöskään esikoiseni joka on jo aikuinen, ei ole tainnut koskaan edes alkossa käydä. Mulla on addikti suklaaseen, en juo kahvia enkä ole koskaan polttanut, ja lääkkeitäkin vältän viimeiseen asti, en leiki millään mihin voisin jäädä koukkuun, kun en edes suklaasta pääse irti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat