Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko joulun jälkeen alennuksessa?

Vierailija

Koko perhe tarvis pyjamia, yöpaitoja, mut mietin olisko ne alennuksessa paremmin joulun jälkeen? Kauheen kalliita noi parempilaatuiset...
Ei osteta montaa joululahjaa, joten vois ostaa nyt pari kovaa pakettia ja sitten joulun jälkeen jokainen vois valita itse yhden tai kaks pehmeetä.

Kommentit (5)

Vierailija

Varmasti on joulun jälkeen puoleen hintaan, ja joskus on alennuksessa jo pari päivää ennen joulua. Kannattaa tarkkailla hintoja, niin säästät pitkän pennin. Joululahjaksi voi antaa lahjakortin, että "saat välipäivien alesta 50 eurolla vaatteita", niin lahjansaaja pääsee itse valitsemaan mieleisensä.

Vierailija

Ovat tosiaan yleensä puoleen hintaan. Vastaisuuden  varalle kannattaa muuten hyödyntää alennuksia seuraavaa  joulua varten. Paketit kaapin perälle vuodeksi! Jouluvalojakin saa -70% alennuksella.

Kääkkätäti 45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmasti on joulun jälkeen puoleen hintaan, ja joskus on alennuksessa jo pari päivää ennen joulua. Kannattaa tarkkailla hintoja, niin säästät pitkän pennin. Joululahjaksi voi antaa lahjakortin, että "saat välipäivien alesta 50 eurolla vaatteita", niin lahjansaaja pääsee itse valitsemaan mieleisensä.

Eikö kannattaisi antaa vain lahjakortti johonkin liikkeeseen? Ilman vihjausta halpuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi antaa vain lahjakortti johonkin liikkeeseen? Ilman vihjausta halpuudesta.

Riippuu varmaan lahjansaajasta. Minun lähipiirissäni ollaan vain iloisia, kun saadaan jotain hyvällä alennuksella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat