Varattu ihminen, mitä vastaisit sähköpostiin, jossa

Vierailija

joku tunnustaisi olevansa sinuun hyvin ihastunut jo pitkään?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos olisin nainen, niin en vastaisi mitään. Jos olisin mies, niin sopisin seksitreffit. Mutta koska olen teletappi niin vastaisin vain että hipsuu laalaa pai!

Vierailija

Riippuisi täysin siitä, kuka viestin lähettäjä olisi. Jos se olisi eräs tietty henkilö (jonka kyllä olettaisin ottavan asian puheeksi kasvotusten, ei sähköpostilla) niin kysyisin mitä hän nyt sitten minulta odottaa. Jos lähettäjä olisi kuka tahansa muu, vastaisin että olen pahoillani mutta en tunne samoin.

Vierailija

Riippuu siitä kuka tämä henkilö olisi. Jos olisi joku tyyliin hyvän päivän tuttu, en vastaisi välttämättä mitään. Jos olisi tutumpi henkilö tai joku sellainen, jonka seuraa en voisi vältellä, vastaisin kohteliaasti, että en voi varattuna viestitellä tällaisissa merkeissä hänen kanssaan. Jos olisi joku vastenmielinen roikkuja ja häirikkö, kertoisin, että en halua hänen olevan enää missään yhteydessä minuun.

Vierailija

Riippuu kuka on. Jos olisi joku harvakseltaan tuntemani tai vieras ihminen, niin en vastaisi mitään. Jos olisi joku kenen kanssa tekemisissä niin sanoisin vain että asia selvä, ei etene minun puoleltani ja toivon ettei ala tälläisessä asiassa enää ottamaan kontaktia.

Vierailija

Oli kuka oli, niin kirjoittaisin mukavasti ja selkeästi, että olen onnellisesti naimisissa ja en ole kiinnostunut tällä erää tämän enempää.

Vierailija

Ensinnäkin olisin hyvin otettu ja iloinen. Rohkea veto olisi ihastukselta. Arvostaisin. Sanoisin varmaan että olen todellakin varattu mutta eihän sitä kohtalosta ikinä tiedä. :D :D

Vierailija

Kiittäisin, toteaisin olevani kovin immarreltu, mutta että rakastan puolisoani, olen onnellinen parisuhteessani, ja että minulla ei ole kiinnostusta tätä viestittelijää kohtaan. Toivottaisin hyvät jatkot ja onnea uuden ihastuksen kohteen etsintään (ehkä vihjaisin pyrkimään suuntaamaan ihastuksen tunteet seuraavan kerran ei-varattuun henkilöön). :)

Sanamuodot ja tyyli riippuisi sitten siitä kuka tämä henkilö olisi. Jos joku todella random henkilö, saati joku vainoajan puoleisen oloinen, niin olisin asiallinen mutta lähestulkoon tyly. Jos taas joku tutumpi, mukava ihminen niin sanakäänteet olisivat varmasti varovaisemmat ja ymmärtäväisemmät mutta toki silti selkeät. Oli kuka oli, vastaisin niin, että mitään ei jäisi enää arvailujen tai "ehkän" varaan. Lähinnä siis varmistaakseni ettei kyseinen ihminen enää jäisi haikailemaan perääni vaan jatkaisi elämäänsä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat