Pulska yh luulee että hänellä on saumoja minuun

Vierailija

Olen sentään pitkä, urheilullinen, tyylitajuinen korkeakoulutettu mies ja nyt eräs amiksen käynyt pullea yh on alkanut vainoamaan ja jotenkin kuvittelee, että hänellä olisi saumoja kaltaiseeni mieheen. Onko tämä yleistä, että naisilla on näin suuret luulot itsestään?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Onhan tämä. Läskeillä naisilla varsinkin on joku päähänpinttymä, että ansaitsevat lihaksikkaan ja komean uroon tekemättä itselleen kuitenkaan mitään.

Vierailija

Miten hän sinua vainoaa? Miten hän on reagoinut, kun olet suoraan hänelle kertonut, että et ole millään tavalla kiinnostunut hänen seurastaan ja koet hänen lähentymisyrityksensä vastenmielisenä vainoamisena?

Vierailija

Jospa hän on sitä mieltä, että et ole tarpeeksi pitkä, tyylisi ei ole tarpeeksi hienostunut eikä koulutuksesi riittävän korkea ja oikeanlajinen, vaan että olet kaikin puolin juuri hänelle sopiva yksilö?

Vierailija

Ihan hyvä vaan, että joskus näinkin päin :) Kauniina, hoikkana, urheilullisena, korkeakoulutettuna ja tyylitajuisena naisena on aina perässä se 10-20 miestä, joista vaan pari yltää omalle tasolle.

Vierailija

Jaa. Monet hoikat naiset kuvittelevat, että heillä on saumoja minuun, ja olen lyhyt, epäurheilullinen ja mitkä ne muut olivatkaan, no en ole niitäkään.

Vierailija

Jos minulla on kaunotar vaimona, kenellä tahansa on saumoja kehen tahansa. Ja onhan niitä sellaisiakin, jotka ehdottomasti haluavat pulskan naisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. Monet hoikat naiset kuvittelevat, että heillä on saumoja minuun, ja olen lyhyt, epäurheilullinen ja mitkä ne muut olivatkaan, no en ole niitäkään.

Ja heillä ei ole?

Vierailija

Varmaan monikin lihava nainen saattaa kiinnostua komeasta ja urheilullisesta miehestä ja jopa luulla itsellään olevan saumoja, mikäli hän kokee miehen näyttäneen vihreää valoa hänelle. Hyvin harva tosin tuskin jaksaa kauaa piirittää miestä, jolta saa selväsanaiset pakit joka kerta yrittäessään mitään.

Tästä syystä minua kiinnostaisi tietää, että miksi tämä nainen luulee itsellään olevan saumoja sinuun? Et suinkaan ole hakenut hänestä esim. satunnaista seksiseuraa? Vai harrastatko hänen kanssaan ehkä kevyttä flirttiä työpäivän ratoksi?

Kiinnostunut olisin myös siitä, kuinka selvästi olet hänet torjunut vai oletko mahdollisesti unohtanut kokonaan kertoa suoraan, että et halua häntä etkä ole hänestä kiinnostunut? Oletatko kaiketi hänen ymmärtävän kiinnostuksen puutteesi itsestään, ilman että sinun tarvitsee sitä hänelle kertoa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat