Mitä ostatte joululahjaksi miehelle/poikaytävälle?
Kommentit (46)
Boxerit chilipippurilla maustettuna. Sen verran kivan yllärin jo minulle järjesti.
Pyörän, makso 1700€, lumilautailu laudan, kypärän, takin ja hanskat, en muista paljon maksoi. Sit vielä sydänsuklaata.
Matkan Berliinin. Oma lehmä ojasssa: lähdetään kahdestaan.:) toivon itsekin saavani matkan lahjaksi.
Vaatteita Disturbilta ja liput Provinssiin. :)
Vaatteita, kaiuttimet, perus axen ja nivean pakkaukset ja maalaus tarvikkeet ja värit (ollaan suunniteltu yhdessä maalaus olohuoneen seinään) vaatteita ostan joka vuosi koska ukko ei itse osaa ja sit jonkun toive lahjan. Yritän aina kuulostella mitä on mies vailla. Jännittävää joulun odotusta kaikille!! Toivottavasti itsekin edes yhden paketin saa avata :)
Iisakki Järvenpää puukon,hajotin vanhan... :D
Neulepaidan
Viskikivet (sellaiset vuolukiviset, jotka eivät naarmuta viskilasia eikä tarvitse laimentaa viskiä sulavilla jääpaloilla)
Sähköisen kahvimyllyn ja muutaman pussillisen erilaisia kahvipapuja
Vierailija kirjoitti:
paskoja lahjoja. Etenkin teillä jotka olette "sopineet" ettette osta mitään. Kuitenkin odotatte kielipitkältä mieheltä timanttikoruja lahjaksi. M20
Olishan sellanen kivaa, mutta mitä luulet, mitä meidän miehet meille ostaa? Ehkä prosentille timanttikoruja, muut ei saa mitään, tai paistinpannun, ja sekin joku halpa ja huono.
Vierailija kirjoitti:
paskoja lahjoja. Etenkin teillä jotka olette "sopineet" ettette osta mitään. Kuitenkin odotatte kielipitkältä mieheltä timanttikoruja lahjaksi. M20
Mitä itse haluat?
Vierailija kirjoitti:
Ostan varmaan tossut, kun joskus toivoi sellasia ja ehkä sisuja useamman askin. Jos rahat riittää...
Mikä mun lahjassa on vialla? Mies ei anna ostaa sille vaatteita, vaikka mielelläni ostaisin. Ei harrasta mitään ja elektroniikka on liian kallista. Hän ei myöskään käytä perusmarketin shampoota ihmeellisempää kosmetiikkaa ja suklaata en osta. Viinakin on väsynyttä.
Mies toivoi uusia vaatteita, joten annan neuleen, pari paitaa ja boksereita. Lisäksi jotain suosikkiherkkuja. Eipä järin romanttista mutta opiskelijoita ollaan :(
Mä ostan kans otsalampun, mies olis jo tarvinnu isänpäivän jälkeen sellasta, mutta ostin sillon isänpäiväksi kirjan. Ostan varmaan jonkun kirjankin, ja konjakkia. Saatan ostaa muutakin jos tulee jotain hyödyllistä vastaan ja rahaa on. Ai niin, yks stand up-dvd on jo ostettuna.
Kauluspaudan, lempijoulukarkkeja a yhden meidän sisipiirivitsiin liittyvän jutun :)
Suomalaista whiskyä,pyamahousut,kamera jalustin
Koko perheemme matkustaa kanarialle
Partakone,Hugo Boss tuoksu,paita ja lempi suklaata.
Solmioneulan ja kalvosinnapit. Mies on harmitellut kun ei omista sellaisia, ja juhlissa olisivat hyvät -> varmaan ovat mieleen.