Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuminen on kauheaa! Miten tulkita miestä?

Vierailija

Olen ihan äskettäin hieman tutustunut yhteen mieheen, johon menin sitten heti ihastumaan. Ei tunneta kovin hyvin, mutta olen silti ihan fall in love, enkä voi ajatella enää mitään muuta kuin häntä. Ajattelen häntä siis ihan joka hetki ja ahdistun kun tiedän että näen hänet seuraavan kerran kunnolla vasta ensi viikolla :/ En tiedä mitä hän ajattelee minusta, ainakin vitsailee seurassani, nauraa ja puhuu melko paljon, mutta kuitenkin joinakin päivinä hän ei puhu kovinkaan paljon. En osaa tulkita hänestä mitään muuta kuin sen, että hän ei ainakaan luultavasti vihaa minua, ellei sitten ole hyvä esittäjä.

Otan tämän kauhean vakavasti ja ihan oikeasti ahdistun siitä kun en näe häntä, enkä voi keskittyä yhtään mihinkään tämän vuoksi. En vain saa ajatuksiani muualle, en ymmärrä miten noin ihanan oloinen ihminen voi olla osa elämääni. Miten voisin opetella ottamaan tämän kevyesti/huumorilla? Ja missä tuntemisen vaiheessa on sallittua ehdottaa leffaa tms? :D

Ja mitkä ovat ns. varmoja merkkejä miehen kiinnostuksesta? Tai siitä että ei kiinnosta yhtään?

Kommentit (11)

Vierailija

Ota selville, onko varattu. Kaikki miehet ei automaattisesti mainitse tyttöystävästä. Omituinen käytös voi johtua siitä, että hänellä on jo joku.

Vierailija

Laita viestiä sille miehelle, minkä ikäinen olet?
Voihan syömistä tai leffaa, baaria tai mitä vaan ehdottaa vaikka ekalla tapaamisella.

Vierailija

Sama tilanne :) en kehtaa koko ajan laittaa viestiä... Olen aloittanu kaikki keskustelut mut hän on kyl kiinnostunut kun vastailee ja kyselee.. Ahh ihastuminen on niin ihanan kamalaa ;)

Vierailija

Nauti ihastumisen tunteesta, mutta vaikuttaa nyt siltä että ihan samalla voimalla et löynyt mieheltä jalkoja alta.
Mulla on kaverimies, joka on juuri tuon kuuloinen suhteissaan. Sillä on monta naista jatkuvasti, eikä mitään aikomusta sitoutua. Kaikenlaisia riittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne :) en kehtaa koko ajan laittaa viestiä... Olen aloittanu kaikki keskustelut mut hän on kyl kiinnostunut kun vastailee ja kyselee.. Ahh ihastuminen on niin ihanan kamalaa ;)

Vinkki: odottaisitko edes kerran tuleeko sieltä keskustelunaloitusta. Ei tarvitse miettiä kiinnostaako.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ihan äskettäin hieman tutustunut yhteen mieheen, johon menin sitten heti ihastumaan. Ei tunneta kovin hyvin, mutta olen silti ihan fall in love, enkä voi ajatella enää mitään muuta kuin häntä. Ajattelen häntä siis ihan joka hetki ja ahdistun kun tiedän että näen hänet seuraavan kerran kunnolla vasta ensi viikolla :/ En tiedä mitä hän ajattelee minusta, ainakin vitsailee seurassani, nauraa ja puhuu melko paljon, mutta kuitenkin joinakin päivinä hän ei puhu kovinkaan paljon. En osaa tulkita hänestä mitään muuta kuin sen, että hän ei ainakaan luultavasti vihaa minua, ellei sitten ole hyvä esittäjä.

Otan tämän kauhean vakavasti ja ihan oikeasti ahdistun siitä kun en näe häntä, enkä voi keskittyä yhtään mihinkään tämän vuoksi. En vain saa ajatuksiani muualle, en ymmärrä miten noin ihanan oloinen ihminen voi olla osa elämääni. Miten voisin opetella ottamaan tämän kevyesti/huumorilla? Ja missä tuntemisen vaiheessa on sallittua ehdottaa leffaa tms? :D

Ja mitkä ovat ns. varmoja merkkejä miehen kiinnostuksesta? Tai siitä että ei kiinnosta yhtään?

Saanko kysyä minkä ikäinen mies? Kuulostaa mun vakipanolta:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut selville, ettei ole varattu? Voi myös tapailla jotain toista.

Olen yrittänyt udella hänet tuntevilta jotka tunnen myös itse, ja he ovat sanoneet, että ei ole varattu eikä ole muutakaan sutinaa. Mutta eiväthän he toki kaikkea voi tietää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat