Haluaisitko työskennellä Victoria's Secret -alusvaatemallina?

Vierailija

Niin?

Kommentit (15)

Vierailija

No mikä ettei, jos vaan päästettäisiin. Kyllä varmaan tuttavatkin ymmärtäisivät, että työ on työtä ja siitä varmaan maksetaankin ihan hyvin.

m33

Vierailija

Ehdottomasti haluaisin.

Olen lähettänyt koekuvat. Olen 161cm av.mamma. Painoa 81 kiloa.En ole alkoholiriippuvainen.Pari kaljaa illasssa ja viiniä ruuan kanssa. Sen päälle savut. 

Pitää laihduttaa mutama kilo vuodenvaihteen jälkeen ja oooon siis valmis tekeen töitä tän  asian ja unelman eteen, et ei niinku mitn haihattelua tää ooo ollenkaa.

Ai että niin kynsittää persvaon kohalla. Oliskohan jäänyt jotain töhnää kun olin käsikakkalla :(

Vierailija

ssss kirjoitti:
Jos olisin malli, olisin ikionnellinen bookatusta VS:n näytöksestä, sillä se tietäisi näkyvyyttä ja sitä kautta enemmän ja suurempia töitä.

Näytöksestä itsessään en pitäisi, sillä meno on, no, VS.

Juu. Ihrapallerot löntystää siellä suupielet rasvassa, tiedetään.

Vierailija

Jos vain rahkeet riittäisivät (mitä siis eivät todellakaan tee) niin miksipä ei, siinä tienaisi todella hyvin ja olisi varmaan pääsääntöisesti ihan mukavaa työtä (kuvausmatkat jne.) vaikka onhan siinäkin tunnetusti huonotkin puolensa.

Vierailija

Jos ei oman alan töitä ala pian löytyä niin voisin kokeilla. Pieni uudelleenbrändäys ja kohderyhmän uudelleenprofilointi olisi kyllä varmaan paikallaan ennen kun tällaisia karvaisia äijiä pistettäisiin catwalkille sipsuttelemaan pitsihepeneissä ja keijunsiivet selässä. 

Vierailija

En haluais. Kokisin itseäni alentavana esiintyä alusvaatteisillaan julkisesti. Sitten jotkut limaiset miehet katselis niitä kuvia ja runkkais niille, hyi oksetus. Kuvat säilyis vielä ikuisesti, enkä koskaan voisi palata aikaan, jossa niitä ei olisi ikinä julkaistu missään.

Vierailija

En vaihtaisi siihen nykyistä työtäni, mutta kai sekin parempi olisi kuin ei mitään. Toisaalta enpä siihen duuniin kelpaisikaan.

Olen aika viluinen, en varmaan tarkenisi alusvaatteisillani kuvauksen ajan. Kivat kananlihat sitten kuvissa, mutta onneksi on Photoshop. (Olisin kyllä parempi photoshoppaaja kuin malli...)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat