Miehelle joululahjaksi seksilelu?

Vierailija

Ajattelin antaa miehelleni lahjaksi jonkin seksilelun josta olisi hänelle nautintoa, kun meillä on niin paljon leluja jotka tuovat oikeastaan vaan minulle nautintoa.

Osaako joku suositella mikä olisi kiva?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Itse ainakin teettäisin kopion toosasta tai tehtailisin tyylikkään eroottisen kalenterin. Tai lahjakortti, millä saa suikkarin tai muuta mukavaa juuri sillonkun haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin teettäisin kopion toosasta tai tehtailisin tyylikkään eroottisen kalenterin. Tai lahjakortti, millä saa suikkarin tai muuta mukavaa juuri sillonkun haluaa.

En ehkä mitään itseeni liittyvää ajatellut vaan enemmänkin jonkun varsinaisen lelun :D Ja lahjakortti muuten hyvä mutta mieheni kyllä saa suihinoton tai pikapanon oikeastaan milloin vain pyytää..

Vierailija

Miehille ei juuri löydy kun pumppu-barbaroita ja fleshlighteja. Joku lelu oli mikä antaa täristessään sävärit kun tekee käsihoitoa, se vois olla kokeilemisen arvoinen. Tai sit köytät sen sänkyyn ja pistät siveysvyön ja näytät kaapin paikan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ehkä mitään itseeni liittyvää ajatellut vaan enemmänkin jonkun varsinaisen lelun :D Ja lahjakortti muuten hyvä mutta mieheni kyllä saa suihinoton tai pikapanon oikeastaan milloin vain pyytää..

Miehesi on hyvin onnekas, kun on saanut sinut. Kateeksi käy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
penisrengas?

Tai kenties BDSM-välineitä?

Tärisevä penisrengas löytyy jo ja bdsm-välinesetti myös :D

Sellaista tekopimppaa ajattelin, katselinkin jo kaalimadosta. Tai sitten sellaista eturauhaskiihotinta hmm.. Miehille noita on kyllä aika vähän, jotenkin tyhmältä tuntuisi antaa joululahjapaketissa tekopillu :D

Ja 8 viestin kirjoittajalle kiitos vain 😊

Vierailija

" Ajattelin antaa miehelleni lahjaksi jonkin seksilelun josta olisi hänelle nautintoa, kun meillä on niin paljon leluja jotka tuovat oikeastaan vaan minulle nautintoa.

Osaako joku suositella mikä olisi kiva? "

Paras lahjahan on tietenkin, kun ostat huoran miehellesi joulunpyhiksi ja voit olla varma, että siitä on miehellesi nautintoa ja iloa.
Bonuksena siitä saa ikimuistettavan joulun.

Vierailija

Jos vaimo antaisi joululahjaksi tekopillun niin ottaisin sen vittuiluna ja viestinä että oikeaa tavaraa ei ole tarjolla pitkään aikaan.

Vierailija

Fleshlight quickshot, on pariskunnille hyvä, kokemusta on :). Ei ole siis mikään perinteinen flesukka, pystyt ottamaan suihin samalla kun käyttelet sitä :)

Vierailija

Itse pähkäilen saman ongelman kanssa. Mies väittää olevansa enemmän kuin tyytyväinen seksielämäänsä, mutta jotenkin poden huonoa omaatuntoa, kun kaapit on väärällään leluja minulle😫 Miehelle on vain flesu ja muutamia renkaita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fleshlight quickshot, on pariskunnille hyvä, kokemusta on :). Ei ole siis mikään perinteinen flesukka, pystyt ottamaan suihin samalla kun käyttelet sitä :)

Kiitos paljon täytyypä katsella nettikaupoista tuota! :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat